Recenzie (8 042)
Otčím 2 (1989)
Veľmi slušne pokračovanie. Vôbec nestráca na napätí a stále je to desivé. 7/10
Otčím (1987)
Je to strhujúci napínavý thriller. Tento thriller o psychopatickom zabijakovi a je úplne desivý. 7/10
Šerif (2002)
Drsná kriminálna dráma o tolerancii a odpustení. 6/10
Toy Story 4 (2019)
Podľa môjho názoru niet pochýb o tom, že ,,Toy Story 4" je najslabší film v sérii. Príbeh nezasahuje do emotívnych výšok predchádzajúcich filmov. Existujú dobré vtipy, ktoré fungujú, ale v celku to nie je ono. 6/10
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Woody, Buzz a spoluhráči dosahujú dôkladne pútavý a emocionálne uspokojivý návrat. Môj najobľúbenejší animák. Je to geniálne dielo. 10/10
Toy Story 2 (1999)
Príbeh je rovnako zábavný a dojímavý. Ale je to o trošku slabšie. 8/10
Toy Story - Boj hračiek (1995)
V príbehu sa skrýva gýčové, absurdné kúzlo, v ktorom podivné prostredie iba zvyšuje pohodlnú dôvernosť príbehu a postáv. 9/10
Escape Room: Niet úniku (2021)
Podobná zápletka, ale stále jednoduchá, plná kreativity a energie. 6/10
Láska na inzerát (2005)
Toto je film falošných konfliktov, falošného srdca, ba dokonca falošnej psej lásky. 1/10
Klonovaný (1997) (TV film)
Dobre, trochu žartovne, ale stále zaujímavo, so skvelým koncom. 5/10