Recenzie (11)
Stretnutie v júli (1978)
Jednu hvězdu pouze z úcty k panu režisérovi.
Pouť zatracených (1976)
Nejdříve je odmítla Kuba a poté urgentní žádosti o přistání v USA odmítla americká vláda. Americký president Roosevelt neodpověděl na telegramy. Odmítly je i další státy včetně Kanady. Nakonec se museli vrátit do Evropy. Kapitán lodi zakotvil v Antverpách a uprchlíky si rozdělily Anglie, Francie, Belgie a Nizozemsko.
Malé lásky (2017) (relácia)
Totální sračka o tom, jak se rozmnožují vohnouti.
O podezíravém králi (1989) (TV film)
Konečně pohádka, kde hlavní mužská postava nevypadá na patnáct.
Brutálna Nikita (1990)
Dvě hvězdičky za Jeana Rena a Tcheky Karya. Anne Parillaud svým přehráváním udělala hlavní hrdinku ještě více nesnesitelnou. Ve srovnání s Petou Wilson nebe a dudy.
Duch (1990)
Nebýt antisexy Demi Moore, dala bych pět hvězd.
Medvídek (2007)
Film absolutně o ničem, po shlédnutí ve mně absolutně nic nezanechal....i když alespoň pohled na Luknárovu zadnici. Hřebejk je hodně přeceňovaný a filmem musíme si pomáhat mohl přestat točit. Vůbec nic by se nestalo. Dotace jsou ale dotace.
Temný rytier (2008)
Naprosto bezduchý film a ani Heath Ledger jako Joker mě neuhranul. Na můj vkus dost přehrával - pitvořením by se hodil spíš do filmů Zdeňka Trošky.
Gróf Monte Christo (1998) (seriál)
Jednoznačně nejlepší adaptace. S Gérardem si pomstu opravdu vychutnávám.
Teória tigra (2016)
Po hodně dlouhé době výborný český film, ve který jsem už přestala věřit. A Kuba Kohák umí hrát...