Recenzie (1 643)
Takešiho hrad (1986) (relácia)
vídáno spíš útržkovitě různě po netu než nějak pravidelně v televizi, ale rozhodně super! :) 80%
96 hodín (2008)
když nevíte coby, najdete to pod ajfelovkou s Obi-Wan Kenobi... starouš džedáj kosí padouchy i bez neonového meče na 100+1 způsobů a věřím, že i vysloužilí Mekgajvři, Texasrendžrové či jiní Muži s cejchem smrti při pohledu na plátno zblednou závistí... skvělá jízda. 90%
Príchod z minulosti (1999)
příjemná, úsměvná pohodovka, nic originálnějšího mě k tomu nenapadá... :-) 70%
James Bond: Quantum of Solace (2008)
tohle prostě nebyl bond... jakýsi poloterminátor prost jediné grimasy, vodka-martini, bondovsky-patřičného množství bab nebo hlášek; proskakující stěnami domů a poletující po střechách akrobatičtěji než batman navíc ve střihu rychlejším než by bylo zdrávo - tohle prostě nebyl bond. jako akční film povedené a (za ty prachy) samozřejmě notně efektní, ale coby 22. bondovka zklamání. velké dilema mezi třemi a čtyřmi hvězdami, nakonec i vzhledem k příšernému úvodnímu duetu sjíždím na 60%.
Wall-E (2008)
nač velká slova, ve filmu jich taky moc nepadlo... méně je prostě někdy více... 90%
Lásky Josefa Beka (1988) (TV film)
no čekal jsem portrét herce, dostal jsem konglomerát plejbekových klipů a patetických proslovů... tohle mě teda nebere. 30%
Poloviční kouzelníci (1971) (TV film)
mno tohle bylo slabší... ale stejně o fous lepší než snídat potichu... 30%
Na palmě! (2000) (relácia)
Jste to, co jíte (2006) (relácia)
to je hnus, velebnosti... 30%
Rap'n'News (2008) (seriál)
čekal jsem to teda mnohem horší, ale ono je to občas docela i trefný... a udělat ze sebe v sedumapadesáti takovýho kašpara, to chce fakt mít koule... čekydaut ... 60%