Recenzie (97)
Pokoj (2003)
Je to odpad, ale skvělej odpad. Doporučuji na nadprůměrnou house party.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Cíleně trapná a po většinu nevtipná chujovina, kterou zachraňuje převážně posledních 25 minut filmu. Ta trapnost byla cílená a chápu úmysl, ale dalo se to udělat minimálně tu první hodinu lépe. Každopádně tam byly i vtipné momenty a tu poslední půlhodinu sem se i docela bavil. Akorát už to nezachránilo tu první hodinu skoro o ničem - Tahle hodina se mohla vlézt do zajimavejch 15-20 minut. Rozhodně Štáfek s Kozubem nebyli nejhorší dvojka, která se dala komediálně dohromady. Kozub je skvělej a rozhodně dodává filmu jednu hvězdu. To Štáfek mě tady moc nezaujal. Věřím že u novýho Vyšehradu se do toho ale dostane líp. Rozhodně to není úplná sračka a na nějakým mejdanu na bytě to může být dobrá kulturní vložka.
Nečum na mě show (2021) (relácia)
Jako lidstvo jsme selhali.
Děsivá setkání (2019) (relácia)
Americkej young kazma z Lidlu s větším rozpočtem. Jestli jste se někdy divili kolik lidí věří, že soudkyně Barbara je real - eyou watch this.
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Jako herní engine by to bylo dobrý - Já furt před sebou viděl jenom cut scény z her. Unreal engine 5, Bordelands 3 endige, pak nějaký to anime nevím vodkuď (já anime nene). Motion capture a celkovou animaci cením. Ono by to asi nebylo špatný jako film, klidně i jako krátkej film, ale má to pro mě 2 hlavní problémy. 1- Nemůžu si nějak pomoct, ale nedokážu se vcítit do postav když vypadají jako npc ze hry (i přes to, že velmi pěkně udělaný npc). 2 - krom pár výjimek nebyly díly ničím originální ani zajímavé. Kdyby to aspoň jasně dalo najevo, že je to série cílená na děti a dorost. Skrz ty debilní sprostý vtípečky a divný soft core porno sem pochopil, že ani tahle možnost to není.
Americké Psycho (2000)
Těžko se mi rozhoduje jestli je to vlastně master piece a nebo jen taková béčková slátanina. Každopádně Jsem zjistil, že Patrick Bateman (Christian Bale) je velmi kvalitní muzikolog.
Boj snežného pluhu s mafiou (2014)
Takové milé, hezké, severské.. Všeho tak poskromnu. Občas pár originálních prvků v jinak klasických šablonách. Budu taky milý a přece jen to zvednu na 4.
Midsommar (2019)
Velmi zajímavé., To něco co mě chybělo v Děsivém dědictví mě tady vůbec nechybělo - takovej lepší pocit celkově. A to Děsivé dědictví nebylo vůbec špatné. Co na to říct., Jak už tu někdo psal nejlepší vztahová terapie na světě. Klady u předchozího filmu co sem zmiňoval, platí i pro tenhle. Skvělá práce s kamerou, detaily, herci. Barevnost je zajímavá. Ari Aster asi zaplnil mezeru kterou sem ani nevěděl, že mám a teď se budu docela dost těšit na jeho další počiny. Je to zase směsice Mindfuck momentů říznutý občasným vystoupením z komfortní zóny, kdy i já, kterej je zvyklej na ledascos sem byl občas docela překvapenej :D Množství WTF momentů, kdy sem se párkrát musel opravdu zasmát bylo fakt zvláštní - důležitý ale dodat, že to bylo dobře zvláštní. 85 %
Prekliate dedičstvo (2018)
Dobrej Mindfuck. Klasika udělaná o dost zajímavějším způsobem. Hrátky s kamerou, hudbou, hercema a originální přístup k věci. Vizuálně se mi to fakt líbilo. Příběh mě asi nedostal tak, jak by měl. Byl to občas na sílu přepal ze strany některých herců (Toni Collette) a celkově to prostě nějak nefungovalo. Každopádně velmi zajímavé a určitě doporučuju aspoň jednou. 75%
FYRE: Největší večírek, co nikdy nebyl (2019)
Tohle by měli vidět všichni co nadávali na Aerodrome... :D