Posledné recenzie (8)
Deň čo deň (2018)
Film ze začátku velice poutavý.. Celkem i napne, ale pak je zcela o ničem.. Nápad zajímavý o tom žádná, ale chtělo by to celkově zlepšit.. I když si konec můžeme vykládat jakkoliv..
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Upřímně tohle pro mě byl jeden z nejočekávanějších filmů letošního roku, ale bohužel zklamal. Efekty perfektní, ale děj do kterého Vás film vpustí je lehce zmatený, jako hodit Vás do probíhající bitvy. Dají Vám zbraň a řeknou koukni se a pochop. Chtělo by to sérii než tak úžasný příběh hodit do jednoho filmu. Film zůstal nad očekáváním aspoň tedy pro mě. Hodnotím 60% efekty a postavy nejsou všechno přeci jen. Na zkrácení nudného dne se tento film hodí perfektně. DVD kupuji každopádně. Už jen pro to, že je to můj šálek čaje. Rad se podívám určitě znovu.
Kimi no na wa. (2016)
Od pana Makoto Shinkai vídávám pouze krásné anime, které jsou do detailu propracované jak animací, tak hlavně příběhem a u tohoto není jinak. Film Vás chytne od začátku až dokonce. Úžasné zvraty, které by sledující ani nečekal. Je hezké, že Vám trailer na něco připraví, ale vlastně je to úplně jiné než jste čekali a lepší! Dozajista jiný příběh než jsem si v hlavě připravil. Shinkai opět nezklamal ba naopak překvapil. Film jsem hltal plnými doušky a jak je zvykem jeho ukončování filmů, tak jsem až do úplného konce byl totálně v napětí jak to celé dopadne. Jednoznačně 10/10!