Recenzie (103)
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Obsahovy odpad - Pomo to napisal dost jasne
Teória všetkého (2014)
Nemyslim si ze film bol zly, ale ku cti by mu mali stacit len nominacie a to aj v pripade Eddiho
Need for Speed (2014)
To pomale tempo ma zabijalo ... takto som si rozhodne NFS nepredstavoval ..
Strážcovia (2009)
"komiksom som nedotknutý" - filmova PECKA
Predátori (2010)
Vyborny napad, len samotny film by si zasluzil vsetko lepsie a aj vacsi rozpocet ...
Všetko je stratené (2013)
Nenudil som sa ani sekundu.
Jobs (2013)
Podstatne lacnejsi a starsi Pirati zo Sillicon walley su stale na vrchole ... par dobrych momentov ... Kacer bohuzial na malinu a akoby jobs povedal "netvrdte mi opak!"
Elysium (2013)
Blomkamp by mal pokracovat v rezirovani dalej, jeho filmy niesu 100%-tne, ale co je ...
Riddick (2013)
Celej serii zjavne uskodila velmi zla dvojka ... je skoda ze sa pouzil tak gycovy scenar. S lepsim papierom by to bolo skvele - atmosfera, celkom kuul Riddick .... a Jordi Molla by si zasluzil dalsiu naozaj dobre napisanu postavu (vid. Blow), toto ho skor zakopava pod zem,
Najmocnejší muž FBI (2011)
Aj ked sa jedna o slusny film, predsalen nedosahuje rezijne a herecke kvality Eastwooda a Capria, stale sa ale oplati pozriet.