Recenzie (103)
Vlk z Wall Street (2013)
Scorsese je nadreziser, predstavte si, zeby scenu Telefon --> Lamborgini reziroval Rapos ....Leovi pls uz davno zasluzeneho OSCARA !!!
Gagarin: Prvý vo vesmíre (2013)
Tento typ filmu je presne moja salka kavy. Ocenujem ze sa konecne rusaci pustili do tak skvelej temy ako su ich uspechy a dramy vo vesmire.Leonov by si urcite zasluzil vlastny film a pekne podla skutocnosti, bez prikraslenia :)
R.I.P.D. - URNA: Útvar rozhodne neživých agentov (2013)
Tak tento film mi nahana hrozu, ze takto by mohli skoncit novi GHOSTBUSTERS ... to fakt nie, ale inac v pohode :)
Ohnivý kruh (2013)
Rydza trojhviezdickova zalezitost - absolutna blbost verzus nedherne obrazky ... vypnut mozog nestaci, treba mat pochopenie :)
Kolonie (2013)
Davam 3* len z dovodu oblubenosti zanru, film vsak neprinasa nic nove, len recykluje osvedcene postupy ktore ale mozu "hrat" jedine prvodivakovi, ktory na klise nieje zviknuty. Chcel by som (mozny spoiler) sice chladnokrvnych, ale inteligentnych kanibalov, ktori maju strategiu a su zmiereini s moralkou aka za danych podmienok vznikla a vyuzitie celeho ludskeho potencialu na prezitie, proste realnost (napr. mrazenie potravy a pod) nie smecku hladnych vlkov, ktora je robena na efekt...a hlavne hrdinov, ktori nebudu vyzerat ze prave vysli od kadernika a vizazistu. Hrozne akym smerom sa filmy zacali uberat, aj v celkom dobrom novom lesnom duchovi so mal pocit ze sa pozeram skor ma modelov ako na hercov ... ja viem iny pribeh :)
Serenity (2005)
Podla mna tak zle natocene a napisane sci-fi sa len tak lahko nevidi - to sa nedalo dopozerat ... najhorsie na tom je to, ze sa to tvari ako kvalitne scifi a mnohi to aj zeru, ale bohuzial ... s riddick kronika temna v jednom pytli :)
Let Fénixa (2004)
Toto by si zasluzilo kvalitny remake, tema rozhodne zaujimava, prevedenie o poznanie slabsie, ale aj tak som vyrzal do konca :)
Návrat Temného rytiera (2012)
och och, s projekciou som zamerne pockal az kym ustupi hype okolo filmu a zjavne som urobil dobre ... vsetko to sklamanie a rozpaky zmiesane s prvotnym nadsenim islo okolo mna a mne ostal otvoreny len minimalne skresleny pohlad. Davam 5 hviezdiciek za hudbu, davam 5 hviezdiciek za scenar, davam 5 hviezdiciek za dramu, davam 5 hviezdiciek za to ze islo hlavne o film, nech uz to akokolvek dopadne. Vyborny Bale, vyborny Caine, vyborna Hathaway a vyborna Cotillard pod vedenim vynikajuceho Nolana ... Niesom extra fanda batmana, ale tato trilogia je uctyhodne dielo uznavam ... a este poprosim, neremakeovat aspon 10 rokov, tento batman si zasluzi odlezat .... s odstupom casu davam 4, nic to ale neberie na sile filmu, ide len o to ze za ten cas som si na 5*kovu udalost nenasiel cas na reprizu a to nieco znamena :)
Bojová loď (2012)
V ramci zanru uplne skvele
Kronika (2012)
Celkom slusne prekvapenie. Na dany typ filmu standardna logika kamery, ale co bolo naozaj zaujimave bolo dokononale vyuzitie a praca s nou (kopacka, mobily ...). Pribeh je tak isto velmi zaujimavy a vobec ale vobec nenudi. Od zaciatku - komedialnej casti az po slusny scifi thriller som mal pocit ze sledujem nieco co dava zmysel - priatelsvo aj samotny "madness" hl. postavy bolo podla mojho nazoru ddobre napisane aj dobre zahrane. Film rozhodne nieje strata casu.