Recenzie (351)
To sa mi snáď len zdá (2023)
Najlepsie spracovany "fartjoke" film ever
Invázia (2021) (seriál)
Nezazivny invasion like serial. 2* musi stacit
Gen V (2023) (seriál)
Casting velmi zly. Scenar typicky umelo stupídny. Nudne zbytocne pasaze striedali klasicke the boys wow sceny (ale viac sedia prave do the boys). Prva sezona: Slabsie 3*
Nikto ťa nezachráni (2023)
Tak toto bol takmer odpadovy film. Kto na toto poskytol budget to v hlave nema v poriadku
Cesta von - This Way Gone (2023) (epizóda)
Tento serial v skratke: "just another wasting of f time"
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Co to do hell zasa bolo. Pre koho tocia tieto hyped filmove somariny? 2 hviezdy uz len z nostalgie ku original evil dead filmom.
Cesta von - Tether (2023) (epizóda)
Zbytocny diel. Niektore zbytocne postavy su zasa raz otravné alebo idiotske. Diel ukecany o nicom a dej sa v nom nikam neposunie. Dievca s roxorom skrz mozog bola jedinou svetlou chvilkou. Ale aj tak mi to prislo dejovo mimo. From ma strasne kolisajucu kvalitu dielov
Na západní frontě klid (2022)
Kamera, vyprava, herci.. vsetko.. topka
Nie je čas zomrieť (2021)
Ma to zopar zadrhelov a dlhy odklad releasnutia tomu taktiez nepomohol, ale celkovo je to velmi dostojny James. Silne 4*
Tiché miesto: Časť II (2020)
Prvy diel bol skvely. Druhy mi prisiel akoby napisany z donutenia. Krasinski proste nechcel, aby ho fanusikovia ziadali o dalsie pokracovanie :)