Posledné recenzie (21)
Copak je to za vojáka... (1987)
dobrý
Továrna oživlých mrtvol (2009)
docela dobrý
Kill Buljo (2007)
Ujde
Posledný denníček (1)
Ahoj deníčku
Nemám náladu si na tebe něco psát :)
Ovládací panel
32. naj používateľ Azerbajdžan