Recenzie (982)
LaRoy, Texas (2023)
Tady se někdo příliš díval na Fargo.
Nečekaný útok (2021)
Překombinované.
Vraždy podle Goyi (2019)
Zvláštní konec.
Noční směna (2014)
Strašidelné, byť jde o průměrný film.
Kameňák 5 (2015)
Nejhorší díl (a to i v porovnání se seriálovými).
Pomstiteľ (2015)
Divný a nudný film.
Lov (2020)
Parodující blbinka.
65 (2023)
Celkem nuda.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Solidní akce.
Kameňák (2019) (seriál)
Jen si sem dávám poznámku, že jsem viděl obě série. Jako filmy - prostě sbírka vtipů. Za mě ok.