Recenzie (982)
V ráji (2023)
Zajímavý film.
Pomsta (2017)
Naturalistické, což je fajn. Vadily mi ale nesmysly, byť zřejmě úmyslné, když na ně tvůrci vyloženě upozorňovali (třeba zima ve vyhřátém autě, teplo po koupeli).
Zvrácenost strachu (2020)
Dojem kazí některé nelogičnosti, ale jinak zajímavý film.
Zabiják (2023)
Příliš pomalé.
Muž v temnote 2 (2021)
Začátek fajn, ale co měla znamenat ta parodie na operaci?
Nezvestná (2023)
Viděl jsem to "přeskakovacím" způsobem, nesedl mi způsob natočení.
Fargo (2014) (seriál)
Zatím jsem viděl dvě série, první byla lepší.
Infinite: Nekoneční (2021)
Místy nelogické jednání postav, ale jinak fajn.
Archiv (2020)
Závěrečné překvapení fajn, jinak ovšem příliš rozvleklé.
Vyproštění 2 (2023)
Solidní akce.