Recenzie (762)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
TOTÁLNA AKČNÁ MEGAPECKA
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Lepšie ako jednotka a to vo všetkom.
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Oproti geniálnej knihe strašná slabota.
Bojová loď (2012)
Celá invázia emzákov pôsobí príliš neškodne, neublížia ani muche a práve preto sa proti tým padavkám môžu postaviť dôchodcovia, beznohý černoch, ženské atď. Efekty sú fajn, ale to je snáď za ten megalomanský rozpočet aj povinnosť. Nudilo to, nestrhlo ma nič a vôbec som sa ani nebavil. Málo akcie a keď aj nejaká je, necítiť tam žiadne napätie, či zábavu.
Casa de mi Padre (2012)
Na Willa Ferrella je to veľmi veľká slabota. Na to, že je to celé paródia mexických žánrov to obsahuje neskutočne málo vtípkov alebo to je naozaj niekomu také smiešne, že je za postavami namaľované pozadie? že jazdia na umelých koňoch? že fajčia 2 slimky? že sa smejú 5 minút? Mne to k smiechu nestačí. Keď si to porovnám s paródiou BLÁZNIVÉ STRELY, ktorá si robila tiež prdel z istých žánrov, ale bola maximálne natrieskaná humorom, tak je Casa de mi Padre na odpad. Občas som sa aspoň usmial.
Cesta na tajomný ostrov (2012)
Za zmienku stojí len vydarená dynamická akcia (aj tej je ale málo). Inak je to však nevtipné a príliš umelé dobrodružstvo.
Diktátor (2012)
Borat aj Bruno pôsobili dôverihodne a vďaka tomu nesmierne vtipne. Mali lepšie gagy a nekorektnosť bola kvoli uveriteľnosti niekde úplne inde. Diktátor je už len divadlom v ktorom sú všetci účinkujúci herci. Je to film a svoju nekorektnosť by posúval vyššie len vtedy, ak by účinkujúci neboli všetko herci, ale bežní ľudia, ale na to už mali tvorcovia malé gule. Priemerná komédia (Ali G im vyšiel v tomto formáte viac).
Divoký Django (2012)
Pulp Fiction je maximálny možný kult a scenáristická extratrieda. Dialógy sú zakaždým tak neskonale zábavné, že to vždy musím vidieť minimálne raz za rok. Divoký Django sa snaží, ale jeho ukecanosť nie je ani zďaleka taká zábavná a ja si nespomeniem ani na jeden dialóg, z ktorého by bola hláška čo sa bude citovať v každom kúte sveta. Nie je to ani príliš dobrý western, ani príliš dobrá komédia - je to hybrid na ktorý sa vďaka hercom a hudbe dobre pozerá.
Hnev Titanov (2012)
Neuveriteľné, ale je to ešte horšie ako blbý remake starej bomba klasiky. Jediná lepšia scéna je úvodný boj s chimérou. Inak absolutná demencia príbehu (a že to písali 4 ludia? Hollywoodu už niekedy úplne jebe?), maximálne nezaujímavé a trápne postavy bohov, hrdinov a všetkých. No hrôza, brrr.
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Na počudovanie som dostal miesto očakávaného prepadáka príjemné prekvapenie. Veľkolepá Space Opera podobná ságe Hviezdnych vojen (dokonca to nové epizódy hravo prekonáva). Triková atrakcia, ktorá má v poslednej polhodinke veľmi slušné tempo. Bavil som sa a samého ma to nemálo prekvapilo.