Recenzie (267)
Šikovný krejčí (2023) (seriál)
No ty kráso, to byla nějaká telenovela či co... Jsem nevěděla, že Netflix publikuje i takové zlata :D Jestli jo, tož šup sem Ošklivku Bety... ta byla lepší :DDD
Buď sama sebou (2023)
Těžko říct... některé scény mě tam bavily, některé vůbec. Hudba dobrá. Občasné mluvení do kamery - nesnáším - hrůza. Film dokáže chytit, ale i nudit zároveň. Heeeej, fakt těžko říct. Jo a zamilování jsem věřila jen jemu, ona byla v tomto směru divná - asi proto, že kecala do té kamery.
Povedz to psom (2022)
Jediné, co na filmu bylo opravdu kouzelné, byli ti pejsci. Pro pojem komedie si tedy představuju, že se u toho filmu aspoň něčemu zasměji, ale čekala jsem marně. Romantika se tam také nějak ztrácela. Prostě nene, nenene... Ty hvězdičky si opravdu zaslouží jen ti dva huňáči, co si to tam spolu aspoň rozdali - jo, aha, to byla asi nejspíš ta romantika :D
Deti Nagana (2023)
Pro nás pamětníky - nezapomenutelné zážitky a vzpomínky. Film natočen dětskýma očima, takže můžeme vypustit problémy dospělých a nechat se unášet starými dobrými dětskými dramaty, pro nás v té době hodně veledůležitými :D Jsem plačka, takže i slza ukápla...
Láska natvrdo (2023)
To byla fakt pi****. Nebylo to ani vtipný, ani romantický ani nic....
Pod žhavým sluncem (2020)
Pod žhavým sluncem bylo i vše zalité sluncem a mě to krásně zahřálo ❤️
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Já je prostě miluju ❤️❤️❤️❤️!!!
Nejdelší rande (2023)
Nedívám se na tento typ filmů, dokumentů. Nechápu, proč se někdo pořád fotí a natáčí. Ale neodsuzuju to. Je to každýho věc. Tento film mě překvapil tím, že jsem se u něj bavila víc, než u jiných romanťáren, které produkuje Netflix.
Three Months (2022)
Zlatý střed. Téma výborné, takže z filmu mohli vystříkat daleko víc emocí, lásky, prožitků.
Láska na kvadrát ještě jednou (2023)
Ten film nemá žádnou jiskru