Recenzie (267)
Nečakané dedičstvo (2013) (TV film)
Takové slabší článek....
Známi neznámi (2021)
Tuto verzi filmu jsem viděla poprvé v kině asi v německém provedení? Už nevím... Ale tehdy mě bavila víc...
Avatar: Cesta vody (2022)
Nádherně natočené... Tomu žádná výtka. Ale proč mě PROBOHA připadá, že je v tom filmu nejdůležitější pomsta, pomsta, pomsta. Fakt trapný. Až se bojím dalších dílů...
In from the Side (2022)
Přemýšlím, zda měl ten film mít nějakou hloubku či nikoli. Ale těžko říct... Některé věci tam byly nevyřčené, což mi dost vadilo.... Asi to byl pokus o romantiku s hloubkou... Já vážně nevím.... Takovej jednodušák pro romantický duše... Ne, to mi taky nesedí... Asi si jdu dat panáka či co...
Eiffel (2021)
Musím dát 4* protože : miluju Eiffelovku, miluju romantické filmy, a miluju, jak to bylo natočené... Francie... Eiffelova věž... místo milenců...
Frida (2002)
Film, za který se nemusí stydět ani samotná Frida Kahlo. Nádhera 💗💗💗
Náš skrytý vesmír (2022)
Už jednou jsem se vzdala hodnocení takových filmů. Takže budu pokračovat dál. Fakt mě serou....
Avatar (2009)
KOUZELNÉ, napínavé, romantické... Nemůžu se dočkat pokračování!
Veľa šťastia, pán Veľký (2022)
Tento film spadá do mého šuplíku jako: ukecaný film. Už tam pár kousků mám s 5* a tento patří opravdu mezi zlatý střed. Žádná hitparáda ani katastrofa to nebyla. Ale na ženu, která po sexuální stránce vlastně krom klasiky nikdy nic nezažila, tak mohl být film více intimní ale i záživnější. No mezi mé ukecane filmy, které jsem si pustila i podruhé, některé i víckrát to rozhodně nespadne. Jednou stačilo i když hlavní hrdina byl fakt kus 😍
Digitální detox (2022) (seriál)
No já nevím... Jsem za polovinou prvního dílu a vůbec mě to nebaví... Zkusím ještě chvíli vydržet 🤔 No dva díly a čtvrt a nene, fakt neba.