Recenzie (284)
Lakers: Vzostup dynastie - Season 2 (2023) (séria)
Stejně jako první řada je to po všech stránkách excelentní záležitost. HBO si zrušila nejlepší seriál ze své současné nabídky
Ahsoka - Časť šiesta: Veľmi, veľmi ďaleko (2023) (epizóda)
Prozatím asi nejlepší díl. Audiovizuálně nádherný a se skvělým návratem jednoho geniálního záporáka. Navíc průzkum nové galaxie a větší prostor pro Baylona. Tady není o čem
Medveď (2022) (seriál)
Od konce první série je to strašná pecka. Famózní vývoj postav, super technická stránka a neskutečné obsazení táhnou tenhle kulinářský klenot skrz komediální i těžce psycho situace. Nejde si to nezamilovat
Luther - Season 5 (2019) (séria)
Slabší než první tři řady a se zbytečně překombinovaným finále, ale jinak pořád nadprůměrná záležitost s výborným Elbou v životní roli
Spievanie v daždi (1952)
peak
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
+ Kang je super, - všechno ostatní není
Velma - Velma (2023) (epizóda)
člověk, kterýmu tohle přišlo jako dobrej nápad, by měl jít do vězení
Šarlatová ulice (1945)
rozbíhá se to zbytečně dlouho, ale konec naprosto geniální
Entergalactic (2022)
Jednoduchý příběh zabalený do krásného audiovizuálního balíčku. Palec nahoru
Tretí muž (1949)
Čekal jsem od noiru něco úplně jiného, a proto byl zpočátku na vážkách, ale zhruba od poloviny jsem si to neskutečně užíval a královsky se bavil. Na svou dobu geniální záležitost a Orson Welles rules.