Recenzie (284)
Andor - Zúčtovanie (2022) (epizóda)
Po zklamání z Obi-Wana i Boby totální nářez
Vertigo (1958)
Napoprvé mě to tolik nechytlo, ale napodruhé jsem slintal blahem. Další z Hitchcockových genialit
Sabrina (1954)
Nadržuji tomu, ale Audrey je jako vždy okouzlující, atmosféra mimořádně pohodová, a Humphey Bogart legendární
2001: Vesmírna odysea (1968)
Vizuální laskomina, ale přiznávám se, že mě to bavilo daleko méně než bych čekal
Na sever severozápadnou linkou (1959)
Po všech stranách výborná záležitost. Jeden z nejlepších filmů, které jsem měl možnost vidět
Denní směna (2022)
Překvapivě solidní akční ptákovina. Fajnový cast a akce to táhnou kupředu a dokonce i humor docela funguje. Nejedná se o žádný zázrak, ale rozhodně Netflix dodal kvalitnější a zábavnější produkt, než v případě nedávného Gray Mana.
Posledný tanec (2020) (seriál)
Dost možná nejlepší dokument, který jsem kdy viděl
Lakers: Vzostup dynastie (2022) (seriál)
Překvapivě výborná záležitost. Perfektní obsazení a zajímavý příběh to táhnou kupředu, třešničkou na dortu je pak skvělá stylizace a nápaditá kamera. Velké paráda, u které se nemůžu dočkat další řady.
Moon Knight (2022) (seriál)
Slušné egyptské dobrodružství, které táhne především výborný Oscar Isaac. Největší slabinou je bohužel finále, které nenaplnilo očekávání po výborném pátém dílu. Celkově fajn nadprůměr, ale mohlo to být i lepší.
Pod kupolou (2013) (seriál)
Končím po třech dílech. Kniha je výborná, ale seriál je jen slabou vykrádačkou, která činí jedno hloupé rozhodnutí za druhým