Recenzie (87)
Navalny (2022)
Postavit se čelem a hlasitě jednomu z největších zločinců novodobých dějin s vědomím téměř jisté smrti je příkladem nevídané statečnosti.
Na safari za šťastím (2007)
Myslel jsem si, že to bude eintopf debilního filmu s dementními herci, nevkusným scénářem, stupidní kamerou a mizernou muzikou jako v drtivé většině německých filmů bez rozdílu a spletl jsem se. Bylo to sice převážně totéž, ale s bonusem krásné a převážně nahaté Natalie Avelon.
Počatie (2024)
Tentokráte herecky a posléze i satansky neobvykle esteticky vybavená Sweeney proplula touto křížovou cestou nikoliv bez poskvrny zato s grácií one woman show. Mimořádně podařená Mohanova zpověď o zločinném církevním spolčení, které již pozvolna zkomíraje obsahuje stále přebytek své psychicky postižené a duševně nedostatečné objemové většiny. Tato mrazivá obžaloba křesťanství by se měla povinně promítat studentům všech církevních škol aby Ti inteligenčně prozíravější zavčasu sestoupali k prozření o zločinnosti většiny náboženství a pokryteckém, zákeřném a falešném pastevectví církevních nehodnostářů. V dechberoucím vyvrcholení nám Mohan racionálně předkládá sžíravou provokaci myšlenek a představ jak by se lidstvo vyvíjelo bez epochy doby temna pod biskupským čepcem, kdyby se podobné finále uskutečnilo v Betlémě před více než dvěma tisíci let ?!?!?!?!? Navíc inteligentní režisér kupodivu vycítil, že ač nabízené prostředí přímo vybízí k reklamě na náš nebohý, bičovaný ,křižovaný a ve filmovém umění ostudně zanedbávaný spolek LGBTQS +, bez čehož už dnes nemá téměř žádný Úsvit šanci propasovat se do světových soutěží, tak cudně obchází se sebemrskačskou předtuchou Oskarovy inkviziční pomsty.
Rivali pod červeným slnkom (1971)
Nesourodá trojice v hlavních rolích a naprosto trapné a slaboduché dialogy rozpliznou film s průměrnou zápletkou jako slunce medúzu na pláži. Tento chatrný pokus o další western po dosud nepřekonaném a nadčasovém unikátu "Tenkrát na západě" 1968 se příliš nevyvedl ani Bronsonovi a totální propadák si vychutnal Delon, který měl raději tradičně spočinout v náručí kterékoliv z klisniček francouzských filmových lahůdek.
Prichádza Satan! (1976)
Vynikající !!! Dobře to dopadlo !!! 666 !!!
The Kiss of the Vampire (1963)
Rozkošná naivňoučká Drákulovinka s dementním příběhem, shovívavě úsměvnými herci a natroublým finále. Pro mě však celoživotní naděje, že tak sympatický druh homo upiris kdesi tajuplně dříme neboť v koalici se zásadovým a charakterním Satanem by jistě sestavili silnou krvesajnou armádu schopnou snadno a navždy vymýtit zločinné církevní spolčení v čele se senilním bohem jakožto zlosynem nejvyšším.
Neha (2022)
Podívejte se určitě na fotky naší nejlepší kulturistky Věry Mikulcové.....!!!!!!!!
John Q - Srdce pre syna (2002)
Přepatetický omyl...........
Prepadnutie (2010)
Tak tento žánr žabožroutům opravdu nejde. Hraný dokument je nudný, placatý s mizernou kamerou a nevýraznými herci. Stačí deset minut na Wikipedii.
Vrcholné umění (1998)
Hloupé, prázdné a zbytečné tlachání dvou a více lizpiček buď spolu nebo s dalšími zcela zbytečnými bezpohlavními tlachaly. Toto je pseudozáznam ničeho z čehož se Cholodenko snaží sestavit ještě větší nablblé nic. Celé mi to připomíná portrét bez tváře, kecy beze slov a záběry bez kamery.