Posledné recenzie (64)
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Film u ktorého robil český dabing to veľmi ťažké sledovať. Pravdepodobne i dabéri nemali veľmi chuť ho dabovať. Lacné CGI a k tomu tá neznesiteľne dlhá stopáž a nuda stažovali dopozeranie tohto filmu. Kvalita tejto série ide prudko dole vodou čo dokazuje aj fakt že okrem Gérarda Depardieu pravdepodobne nikto neostal z obsadenia predchádzajúcich filmov. Jednu hviezdičku dávam len z úcty k sérii a preto že som sa občas zasmial.
One Piece Film Z (2012)
Aj keď čím ďalej tým viacej používajú u filmov a aj u anime One Piece počítačovú grafiku u tohto filmu to nevadí. Proste sa necháte strhnúť dejom a tým čo sa pred vami deje či už na obrazovke alebo na plátne. Pre fanúšikov One Piece must see a pre ostatných ak máte radi akciu a napätie v anime pozrite si to a neoľutujete.
Maska (1995) (seriál)
Pre mňa jeden z originálnejších seriálov ktoré vznikli potom ako mal úspech nejaký film v kine. Vďaka tomu že sa nemuseli obmedzovať a využili animáciu naplno mohol tak Stanley keď si nasadil svoju masku rozvinúť svoje bláznovstvo. Keďže som tento seriál videl len v origniálnom znení nie som ovplyvnený iným dabingom a tak moje hodnotenie môže ostať vyššie.