Recenzie (45)
Šaráda (1963)
Jedním slovem krásné,mela jsem možnost tenhle film zhlédnout díky ct2 opet po letech,uzasni hlavní představitelé, takový herci už dnes nejsou.prominte mi tu nostalgií,ale celá ta atmosféra filmu z doby mého narození,nemuzu si pomoc, u mě za 5 *
Rozprávky pre Emu (2016)
Krásný dojemný prijemny rodinný film.Poprve jsem si všimla jak Ondrovi Vetchemu uzasne slusi obleky, je vyloženě kravatovy typ😀
Bezva ženská na krku (2016)
Vážně příjemná psychická,zda se mi to,nebo hlavní zaporak Langos, hraje porad stejne, myslím,ze v tehle roli,ani nebylo co hrát. Je ho až škoda pro takové role,ma navíc.
Leť, ptáku, leť! (1978)
naprosto souhlasím s nash. ,není co dodat úžasná pozitivní energie.
Světlo jeho očí (1936)
skvělá hudba R.A.Dvorského, Sen lásky aj.
James Bond: V tajnej službe Jej veličenstva (1969)
Pro mě osobně nejhorší bondovka vůbec, přerozvláčný děj, bond girls trochu moc a GL jako poslední kapka.
Ospalá diera (1999)
většinou se nerada bojím a při vypjatých scénách zakrývám hlavu polštářem,ne však u tohodle filmu kdy vždy s napětím čekám na další scénu. Má to švíh , barvu, atmosféru, snad i vůni tllejícího listí v nádherně střašidelném lese. Můj nejmilejší film od Burtona.
Mars útočí! (1996)
nemůžu si pomoc,ale po shlédnutí po letech jsem se bavila, už jenom to hvězdné obsazení a závěr s Tomem Jonesem nemá chybu..
Prodaná nevěsta (1975)
Myslím, že velmi povedený film, převést národní poklad "Prodanku" do filmu rozhodně nebyla žádná legrace. Pan řežisér Kašlík se toho zhosrtil výborně, je to živé, veselé, lyrické, pastva pro oči i sluch. Za mě 4*
James Bond: Dr. No (1962)
Tahle první "bondovka - conneryovka" to byl zkušební start na ty další a lepší.