Recenzie (4 457)
Pošli to ďalej (2000)
Nadherny film a jedna z mojich srdcoviek,pri ktorej sa nikdy neubranim slzam a este chvalim herecke vykony,hlavne Haley Joel Osment bol genialny...:-)
Nářek duší (2009)
Tentoraz Spanielsko neboduje v hororovom zanri,tema zaujimava,no velmi nudne spracovanie,namiesto tych kecov sa mohli tvorcovia zamerat na budovani strachu a hrozy,no nestalo sa...:-)
Tučniak Bloom (2020)
Krasny film podla skutocnej udalosti,aj ked smutny,no malo to srdce,Naomi Watts i ostatni herci boli fajn a ta vrana Penguin bola uzasna,clovek by neveril,co dokaze urobit obycajny divoky vtak,ze sa moze stat oblubenym riadnym clenom rodiny ako trebars nejaky psik,davam pat z piatich...:-)
Ťin ťi ťiou jüan (2020)
Vynikajuci akcny katastroficky film z cinskej produkcie,myslim,ze dokonale a vystizne to opisal uzivatel EvilPhoEniX vo svojom komentari,cize zbytocne sa budem rozpisovat,v tomto zanri je strasne malo kvalitnych kuskov,takze moje hodnotenie je najvyssie,ake moze byt...:-)
Vzbura strojov (1986)
Vyborna akcna zabava s vydarenym nametom a prevedenim,pan Stephen King ma potesil,myslim,ze tento film je dost podhodnoteny,parkrat som sa zasmial,hrala do toho fajn hudba,pohodovka z osemdesiatych rokov na odlahcenie i lepsiu naladu...:-)
Rampage (2009)
Ak by mal tento film oznacenie sci-fi,tak by som to bral v pohode,ale ono sa to snazi byt vazne uz len tymi filozofickymi dristami aj napriek tomu,ze je to absolutne nerealne,tym padom to u mna padlo na same dno,k tomu vsetkemu este vrcholne nesympaticky ksicht Brendana Fletchere,ktory ma clovek chut rozmlatit,ale odpadu sa to vyhne,hudba to zachranuje...:-)
Švec (2014)
Adam Sandler opat raz potesil,ono vylozene to nie je komedia,ale pacilo sa mi to,originalny namet k tomu velmi prispel,ono cele je to taka pohodovka na sprijemnenie dna alebo vecera...:-)
Chicago (2002)
Muzikaly mam velmi rad,ale tento bol uplne mimo mna,dejova linka nic moc,hudba vobec nezaujala,herci podali slabe vykony,absolutne nechapem,ze za co dostala Oscara Catherine Zeta-Jones,nepredviedla nic ohromujuce,este aj jej tancovanie bolo tazkopadne,takze jednu hviezdu udelim Renee Zellweger,inak by to bol odpad...:-)
Telefon (2020)
Vsimam si,ze filmy,ktore ponukne Netflix su vacsinou vzdy zarukou kvality,tento mysteriozny horor je napinava,atmosfericka,mraziva pecka s niekolkymi zvratmi a vybornymi hereckymi vykonmi,pocas sledovania som pocitoval nepokoj,strach i zimomriavky a prave tieto priznaky jasne naznacuju,ze tato zalezitost z Juznej Korei splnila svoj ucel na sto percent...:-)
Jej prípad (2005)
Velmi silny film,drama podla skutocnych udalosti o tom,coho su ludia schopni este aj v praci,az sa cloveku rozum pozastavuje,ake je to ubohe,hanba takymto sku*vencom,musim pochvalit herecke vykony Charlize Theron a Frances McDormand,boli uzasne,odporucam si to pozriet,jasna patka...:-)