Recenzie (1 387)
Zapretnaja zona (2020)
Za vitany detox od negru, bukvic a spol, prihazuji jednu hvezdu navic.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Tohle je tak strasne cool, az jsem na to uz starej. Respektive na podobne "mrte husty typky" - vsude jich je beztak jak sracek.
Bullet Train (2022)
Dneska uz je fakt asi zakazany tocit filmy pro normalni belochy.
Vreskot (2022)
Strasnej casting, nedalo se na ty dementni ksichty divat. A to pritom prvni dva dily povazuji za kult. Samozrejme s prihlednutim k tomu, v jake dobe vznikly.
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
Fakt by me zajimalo, odkud brala Chytilova za komunistu tak kvalitni LSD. I ten pan, co delal hudbu.
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Takze Ondricka uz si taky muzeme odskrtnout. Uz za ten zoufalej casting by si mel nafackovat. Cela posadka vypadala jako kdyby utekla z gay klubu. Jedinej Jankovsky byl dobrej. A proc Hes porad opakoval "to me poser ptaka" je mi taky zahadou. Necekane bizarni projekt.
Denník moderného fotra (2021)
Ha ha, chlap sam doma s ditetem neumi zapnout pracku. Tak neotrele a originalni. To bylo tak zertovne, pokalel jsem se smichy!
Resurrection (2022)
Dalsi z filmu, ktery by mel byt oznacen nalepkou SLEDOVAT POUZE POD VLIVEM HALUCINOGENU. To je ted nejaka moda, tocit tyhle veci. A dalsi trend, tentokrat tady na CSFD - kdyz koukam na nejakou picovinu, absolutne nechapu, o cem to je - tak napisu, ze je to pro mensinovy publikum, abych vypadal chytre 🤡🤡🤡
Frost (2022)
Ty kravo :-))) Proklikal jsem se ke konci, protoze na tu kreaturu se fakt nedalo divat. Naprostej bizar, i kdyz asi nechtene. Panoptikalni herecke vykony a technicka stranka me prenesly zpatky do detstvi :-)) A to finale ... mentalni retardace scenaristy musi byt opravdu znacna 😂
Gangs of London - Episode 4 (2022) (epizóda)
Tolik lidskyho odpadu jsem naposled videl v Dogs Of Berlin 🤡 Vynikajici epizoda!