Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Ajťáci (2006)
Dexter (2006)
M.A.S.H. (1972)
Taká normálna rodinka (1971)
Miranda (2009)
Miranda mi připomíná trochu seriálovou obdobu Bridget Jones. Je ztřeštěná a zábavná. Její život se skládá z mnoha absurdních situací, za které si může většinou sama. Je to prostě dítě v těle velké ženy. Líbí se mi taková domácká atmosféra seriálu-např. miluji závěrečné titulky, kde se objeví vždy všechny postavy, které v dané epizodě vystupovaly. Viděla jsem všechny tři série. Ta poslední byla slabší, přesto doufám, že nakonec vznikne i čtvrtá a my se dozvíme, koho si Miranda nakonec vybrala.
Sherlock (2010)
Sestrička Jackie (2009)
Na tenhle serial jsem narazila nahodou a stal se moji srdcovkou. Jsem prave uprostred ctvrte rady a nemuzu se nabazit. Postavy jsou krasne ujete, pribehy prijemne silene a cele je to lidske s emocemi, ale bez patosu. A hlavni hrdinka...kez bych byla vic jako ona:)
Broadchurch (2013)
Broadchurch mě nesmírně baví po obě sezóny. I když se zdánlivě nic neděje, každá vteřina je napínavá. Je to můj letošní nej seriál.