Recenzie (23)
Vytoč môjho agenta (2024) (seriál)
Občas vtipné.
Miesto zločinu České Budějovice - Statok (2023) (epizóda)
Dal jsem tomu šanci po prvním dílu, který byl odpad. Druhý díl vlastně ještě horší. Konec už je vlastně totální parodií.
Miesto zločinu České Budějovice - Slnovrat (2023) (epizóda)
“Tenhle je tak podezřelej, že to určitě nebude on, ale bude to tahle”. To je jasné cca po 5 minutách. Naprostá scénáristická zoufalost. Chudáci herci. Specialistům na konkurenční TV aspoň ukradli kmenové buňky, na ČT ty mozkové.
Pozadí událostí (2022) (seriál)
Ačkoliv se Hřebjk a Jarchovský snaží pokrýt celou škálu společenských problémů, všechno vyznívá strašně "na sílu". Někteří herci neumí hrát: Katarzia, Natálie Otáhalová (hraje postavu, která neumí hrát :)). Martha Issová hraje jako ve Čtvrté hvězdě. Čvančarová vystřihla naprostou karikaturu. Scénář je ale to nejslabší. Postavy jednají nelogicky a působí strašně nerealisticky - děkanka a její poskok jsou vlastně zrůdičky jako z nepovedené bondovky, profesoři literatury si vzájemně vysvětlují banální středoškolské poučky z Malého prince a Utrpení mladého Werthera, kompro je odesláno z telefonu majitele cizí osobou (v roce 2022, když máme otisky prstů a Face ID :), Německý investor kupuje "díla", která vypadají jako parodie na umění... Já to odsledoval až do konce jen proto, že jsem se těmi hloupostmi bavil.
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Je to takový nefilm pro milovníky válek, moře, hnusného počasí, ďábelských Němců a zádumčivých kapitánů.
Kapitán Exner - Osamělý mrtvý muž – 1. část (2017) (epizóda)
Bohužel, je to skoro všechno, co se nepovedlo. Kaitán Exner je jako policajt tak nepravděpodobný, že i scénárista musí diváka několikrát polopaticky přesvědčovat, že tomu tak doopravdy je. Celková atmosféra má fungovat jako staré dobré časy, Exnermá má být elegán, ale product placement firmy Bandi byl nešťastnou volbou a laciné nepadnoucí obleky jsou leda k smíchu. Zkrátka a dobře, co fungovalo ve verzích s Valou nebo Kodetem, tak to tady nefunguje.
Baby Driver (2017)
Připomíná to hodně filmů, ale dohromady je to o ničem. Dokonce ani té šoférské akce tam není dost. 3. hvězdičku jsem dal jen za soundtrack.
John Wick 2 (2017)
Jednička se mi líbila velmi. Obával jsem se, že dvojka bude jenom prodloužení a zintenzivnění toho, co už jsme viděli a moje obavy se bohužel potvrdily. Druhá část, sama o sobě, by ode mě dostala 4 hvězdičky, ale takhle jen 3. Akce je to fakt bezvadná, ale choreografie už je trochu okoukaná a příběh míň uveřitelný. Navíc je to příliš dlouhé.
Mestečko Twin Peaks - Episode 1 (2017) (epizóda)
I když jsem původní série viděl už dávno a fakt jsem se bál, jak budou postavy (a jejich představitelé) vypadat po 25 letech, tak musím smeknout. Twin Peaks jsou nejlepším revivalem posledních let.
Votrelec: Covenant (2017)
Ačkoliv se předchozí Prometheus s nějakým nadšením nesetkal, tak jsem to bral jako takovou odbočku, ze které by se mohlo něco vyvrbit. Covenant je v tomto ohledu velké zklamání, a to ve dvou rovinách: * Některé "hororové" scény byly směšné, atmosféra a umělé zrůdičky by nepostrašily ani malé dítě. * Logických lapsů bylo tolik, že by vydaly na tenčí knihu. V tomto bodu fakt nechápu, jestli si někdo přečetl scénář ještě před tím, než se začalo točit :) Skoro to vypadá, jako by to poskládali z "best of" scén z předchozích dílů - několikrát jsem uhodl slovo od slova, co bude další věta a dost nás to pobavilo. SPOILER!!!!!: V celém filmu se objevil pouze jeden zajímavý motiv, a to Davidův flashback na zkázu shromážděných "Inženýrů". Obávám se, že spíš než záměr je to bezradnost.