Posledné recenzie (32)
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
No, lepsi nez jednicka to nebylo..
Tučniaky z Madagaskaru (2014)
Až na příběh, na krerým nezáleží, naprosto výborný!
Národní třída (2019)
Asi 5, protoze mi to prijde na 4 a trosku a taky podhodnoceny. Jeden z nejslepsich ceskych filmu za posledni dobu. A ten kontrast “pres les” bozsky aktualni. (Uplny zaver nehodnotim, ten byl asi i na me prilis zkratkovity)