Recenzie (1 068)
Insomnia (2002)
Je to slušné psychologické dílko, třeba říci, že notně tomu napomáhá všudypřítomná mlha. V dílě pana Nolana je to ale spíš lehčí podprůměr.
Ten, kto dáva bacha (2007)
Příjemný thriller, kde je amnézie hlavního hrdiny naprosto zbytečná, nehraje vůbec žádnou roli. Jinak ale koukatelná věc
Vyslobodenie (1972)
Velmi husté drama
Všetci prezidentovi muži (1976)
Podrobná sonda do pátrání novinářů aféry Water Gate. Ačkoliv se tu pořád jen telefonuje a šťourá nepostrádá film napětí
Ruka (1981)
Jak z debilního námětu jakési urban legend vykřesat maximum. Oliver Stone si s tématem pohrál a vyplivl atmosférický horor s blbými triky a výborným Cainem v hlavní roli. Nedoceněné režisérovo dílo, ve kterém si zahrál také výbornou pidiroli...
Expres hrôzy (1972)
Výborný, skoro komorní horůrek, nebo ještě lépe sci-fi horůrek, který se odehrává v jedoucím vlaku. Skvělá atmosféra, napětí, hudební podkres, obsazení. S velkou nadsázkou připomíná The Thing, ale v daleko menším provedení.
Bílá Zombie (1932)
Ve své době to musela být pecka. Výborná atmosféra, exteriéry, i ty zombie se tvářily jak měly. No příběh je prakticky nulový, ale tenkrát takové prostě byly...
Žraločí muž (2005) (TV film)
Velice srandovní film s nemotorným Forsythem, který běhá, zakopává a padá s jakousi zbraní v ruce, Jeffrey Combs zase jako genetický inža. No prostě ultramegazetko. Tomu nejde dát vodpad! Více zde
ROMing (2007)
Je mi líto nemohu jinak. Podivně psychedelický mix několika žánrů se střídá s neobvyklou nudou. Nebudu hodnotit jednou hvězdičkou jen proto, že se tu herci zřejmě vyznamenali, když celek naprosto upadá. Klišovité vyplňování cikánským folklorem, humor kdeže, pointa zřejmě krouží kolem aktérů, scénář byl? Těžko říct. Hrůza
Resident Evil: Rozklad (2008)
Coby fanda herní série jsem relativně spokojen (nemám ale ani nic proti hrané verzi s Millou Jovovich), ovšem přece jen ty omalovánky nejsou úplně ono.