Posledné recenzie (1 026)
Zpráva o Europě (2013)
Asi sem byl letos hodnej protože sem si naservíroval další povedený scífko! Je to taková sofistikovanější verze Last day On Mars (což mi btw sedlo přeci jen trochu víc)! Dost se tu kecá ale nechybí ani napětí a maličko toho "hororovýho" feelingu (fakt jen trošku)
Kuriér (2012)
Ten pokus o kriminálku ze "staré školy" je tam dost cejtit (a možná se to i chvíli dařilo - ze začátku) ale bohužel skončilo jen u pokusu! Jinak je to vcelku nuda, nic moc se tam neděje a vlastně tam ani nic moc nedává smysl... Klady: Rourke (co se tam jen tak mihne), jakás-takás atmosféra a jméno hlavního záporáka - "Ívl Sívl" (Evil Sivle - čti pozpátku! :-))
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Zvláštní, i když je to úplně o leynu, jde o první "pets-family" film od dob starý dobrý Lessie, kterej mě totálně rozsekal (a ano! Bulel sem při tom jak želva! Přiznávám se přiznávám). Hačiko byl super-pes... Tak mě napadá, kterej trotl vlastně vymyslel to rčení, že se "chová jako zvíře"?!?! Což by měla bejt pro nás-lidi ta největší pocta!!
Posledný denníček (2)
Den 5631
Milý deníčku, dojeli jsme dobře, máme se dobře, vařej tu dobře... blablablabla