Recenzie (1 200)
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Margot Robbie je výborná, jinak se jedná o béčkový film, který pobaví, ale nenadchne.
Na tenkém ledě (2020) (seriál)
Hodně zajímavý seriál o světě krasobruslení a bipolární poruše. Výkony všech herců jsou uvěřitelné a krasobruslařské ukázky potěší.
Právo podle Lidie Poët (2023) (seriál)
Velice dobře zahrané, člověka rychle vtáhne do děje a nepustí.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Místy skvělý, místy až příliš tlačí na pilu, ale jinak velice dobře natočený seriál o dospívání a všem, co je provází. Poslední řada je o dost slabší a je potřeba si uvědomit, že se jedná o určitou bublinu...
Uncharted (2022)
Docela dobrá dobrodružná oddychovka se skvělou chemií mezi hlavními představiteli a pěknými záběry.
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
Opakuje se schéma prvního filmu se spoustou dialogů, sprostých slov a akcí. Nic nového nelze čekat, ale člověk se Docela zasměje a vypne.
Vyvolená (2018)
Velký bizár, jaký jsem už dlouho neviděla. Přiznám se, že mě nalákali hlavní představitelé a pak to masochisticky zhlédla až do konce, protože mě zajímalo, co dalšího si ještě vymyslí. V paměti asi utkví březový lesík a výbuchy.
Bledé modré oko (2022)
Docela překvapivý konec, zajímavý námět i přesvědčivé výkony herců. Přesto mě to neoslnilo a myslím si, že v hlavě dlouho nezůstane.
Na nože: Glass Onion (2022)
Přiznám se, že jsem docela zklamaná. Film nebyl špatný, ale nebyl to žádný zázrak. Nijak příliš zábavný a naopak neskonale dlouhý.
Velvet Buzzsaw (2019)
Nic moc - ani příliš strašidelné, ani úsměvné. Nevím, jestli se takhle chovají skuteční lide z výtvarné scény, ale postavy mi přišly příliš afektované a povrchní. Asi jediny normální byl vyhořelý malíř v podobě Johna Malkoviche.