Recenzie (1 200)
Tajomstvo starej bambitky 2 (2022)
Pěkná pohádka pro celou rodinu se spoustou vtipů, které nejsou křečovité, dobrými výkony herců a fajn hudbou.
Ďaleko od hlučného davu (2015)
Carey Mulligan exceluje. Podmanivý příběh, doprovázený pěknou hudbou a skvělou přírodou, který v člověku vyvolá silné emoce.
Sweetbitter (2018) (seriál)
Zajímavá studie do světa newyorské restaurace... i když nevím, jestli to rak opravdu je. Překvapilo mě nadměrné užívání drog, aby lidi to zběsilé tempo vydrželi a pak se z něj vzpamatovali. Asi nejvíc mě vtáhl vztah Simone a Jakea a vývoj Tessina charakteru. Je škoda, že série nepokračuje
Mary Shelleyová (2017)
Zajímavý film s excelentní Elle Fanning, které docela zdatně sekundují další postavy. Myslím, že to v člověku nějakou dobu zůstane.
Úlomky pämate (2015)
Co se vlastně stalo, pochopíte až na konci, což není nic proti ničemu, ale ději to moc neprospívá. Nicméně herecké výkony nejsou špatné, tak proč ne?
Effie Grayová (2014)
Průměrné historické drama, které neurazí ani nenadchne. Hezké záběry na skotskou přírodu to moc nevytrhnou.
Sandman (2022) (seriál)
Občas mi přišlo, že je zde několik příběhů, které na sebe nenavazují a jejich společným jmenovatelem je pouze postava Snění. Pokud to bylo záměrem, proč ne. První část mi přišla asi nejlepší, příběh s Vortexem slabší a sen tisíce koček úplně mimo. Ale jinak to mělo hloubku a vtáhlo mě to. Možná jeden z prvních seriálů, u kterého si pustím některé díly opakovaně, protože mám pocit, že mi spousta věcí utekla... :-)
Asterix: Sídlo bohov (2014)
Asterix nikdy nezklame! Bezva film pro celou rodinu.
Wednesday (2022) (seriál)
Skvělý seriál, výborní herci i lokace. Vtáhlo mě to a nepustilo.
Sladké magnólie (2020) (seriál)
Seriál, který částečně připomínal Gilmorova děvčata, o vztazích jak dospělých tak jejich dětí. Docela dobře natočen a s přibývajícími díly stoupala i kvalita a přibývaly zápletky. Dost mě to vtáhlo a těším se na třetí řadu, jestli bude.