Recenzie (1 202)
Špion Garbo (2009)
Dokonalé spojení dokumentu a ukázek z různých špionážních filmů dělá z tohoto dokumentu něco víc. Je neuvěřitelné, co dokáže mystifikace. Nejvíc mě dostalo: ke konci války německé peníze financovaly britskou tajnou službu.
Poézia (2010)
U tohoto filmu jsem si uvědomila, že pokud je asijská kinematografie podobná, jako tento film, pak to asi pro mě nebude to pravé ořechové. V rámci více než dvou hodin se nic neděje a ani závěrečný pohled na tekoucí řeku mě nepřesvědčil o kvalitách tohoto filmu. Sorry.
Jubal (1956)
Člověk si řekne, že jde na western, a ona se z toho vyklube červená knihovna jak vyšitá. Nicméně něco do sebe to má, přinejmenším Glenna Forda, Ernesta Borgnina a Charlese Bronsona... obecně mužské postavy jsou mnohem lepší, než ženské, ale to je asi dáno scénářem...
Život a smrt plukovníka Blimpa (1943)
Výborný film, zachycující přátelství dvou mužů a jejich životy v době obou světových válek. Suchý britský humor je podpořen šarmantními herci a kamerou. Proč se už nedávají tak dokonale vymalované úvodní titulky?
Zmätok v duši (2009)
Vynikající Jeff Bridges, to bezesporu. Kdo má rád americkou country, ten jistě chrochtá blahem. Ale jinak je to jeden z mnoha...
Nechama (2010)
Snímek přibližující jeden den, který končí smrtí, hlavní hrdinky. Nápad může být dobrý, ale film sám o sobě mi přišel odtažitý, takový neumělý.
Single Man (2009)
Nejlepší film, co jsem viděla ve Varech. Colin Firth exceluje, nicméně asi nejvíc poutavá a zajímavá je kamera.
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Tak zaprvé: nikdy bych nenabídla kamarádovi, natož příteli, aby se mnou šel do kina na tenhle film. Za druhé: je docela zajímavé sledovat, kdo na něj přišel - člověk se nestačí divit - nejen pubertální holčičky ale i kluci (!) (asi je nalákala avizovaná bitva...) Za třetí: přes všechno, co o filmu dále napíšu, jsem ráda, že jsem ho shlédla, i když do kina jsem na něj chodit fakt nemusela :-) Takže k samotnému filmu: je o dost lepší než dvojka, to žádná. Nicméně dialogy jsou opět strašné a herci toporní (už mě pomalu přestává bavit dívat se na stále polootevřenou pusu Belly - kolikrát jí tam asi musela vletět moucha? a "zmučený" výraz Edwarda). Na druhou stranu exteriéry jsou opět fajn, je tam pár vtipných situací (otázkou zůstává, jestli jsou záměrné) a hudba je tradičně velmi dobrá. Taky mě potěšilo pár flashbacků do minulosti některých členů Cullenova klanu.... Ufff, to jsem se nějak rozepsala...
Lepšie neskoro ako nikdy (2003)
Úžasný film s Jackem Nicholsonem a Diane Keaton. O tom, jak zamilovat se může i permanentní sukničkář a to do ženy své generace, o tom, že láska kvete v každém věku, o smíchu, slzách, moudru... Výborná režie. Jeden z filmů, které člověk může vidět opakovaně a neomrzí jej.
Náhradníci (2009)
Podobný námět jako u Já robot, jen s Brucem Willisem. Takže nic nového. Plus kromě zmíněného Bruce Willise spočívá v docela dobré stopáži a obou ženských představitelkách, na které se dobře dívá :-).