Posledné recenzie (36)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Remake 40 let staré Epizody IV, ale s nesympatickou dvojkou hlavních hrdinů, několikanásobně zvětšenou Hvězdou smrti, neschopným záporákem, zoufale nezábavným droidem, a hromadou sentimentálních keců okolo. Na nejočekávanější film roku docela slabota. Jediné co dává smysl, je zabití Harrisona Forda, ten by se natáčení další epizody nemusel v reálu dožít :-)
Kung Fury (2015)
Můj soukromý žebříček nejúchylnějších filmů se právě zatřásl v základech. Triceracop, Laser Raptor, Thor, Adolf Hitler, Hacker Man, Barbarianna a Hoff 9000 v jednom filmu. Prostě tak absurdní nářezvá jízda, že to nelze popsat :-)
Červená armáda (2014)
Asi nejzajímavější dokument, který byl o sovětských hokejistech natočen. K dokonalosti chybí jen pár pikantností o vztahu Fetisova a Kasatonova, zejména s doby po rozpadu Sovětského svazu, a z doby kdy působil Kasatonov jako Tichonovův asistent u reprezentace. Na druhou stranu ale chápu, že je třeba dokument smrsknout do délky, kterou vydrží sledovat i "obyčejný" divák. Shlédnuto v rámci filmové neděle za lidovou padesátikorunu. V rámci plnémo vstupného půjde na takovýhle kousek jen opravdový gurmán :-)