Recenzie (124)
Zlo si umí počkat (2023)
Myslela som, že to bude opäť niečo klasické o posadnutosti démonom alebo exorcizme. V skutočnosti sa tvorcom podarilo vymyslieť na podobnú tému niečo nové, zaujímavé.
Hovor so mnou! (2023)
Jednoznačne originálne a po dlhšej dobe konečne vydarený horor.
Alibi na mieru 2 (2023)
Opäť v podarenej a zohratej hereckej zostave. Aj keď podobné ale o chlp lepšie ako prvá časť.
Nevina (2021) (seriál)
Skvelá miniséria so sympatickým hercom. Prvá polovica mysteriózna, napínavá a s brutálnymi zápletkami, presne v tom sú španielsky tvorcovia bravúrny. Druhá polovica, ktorá prudko graduje prechádza do krimi thrilleru.
Strašiak (2023)
Začiatok viac zameraný na vyrovnávanie sa rodiny s tragickou udalosťou, ktorá ich postihla. V tom čase sa na nich upne kostlivec, ktorý sa živí ich strachom a smútkom. Napínavé aj tajomné, ale niečo tomu chýbalo.
Pobrežná hliadka (2017)
Úplne zle natočené, amatérske efekty, konverzácie bez hlavy a päty. Škoda...
Super Mario Bros. vo filme (2023)
So svetom sa tvorcovia naozaj parádne vyhrali. Krásne a farebné.
Král psanec (2018)
Historický príbeh nástupcu kráľa a jeho strastiplná cesta za zjednotením Škótska. Kráľ sa po napadnutí Anglickom vydáva so sklonenou hlavou verbovať posledných pár stoviek mužov, ktorí sú ochotní postaviť sa niekoľkotisícovej anglickej armáde.
V zajatí zla (2023)
Aj keď príbeh nie je žiadna novinka, pekne v ňom všetko do seba zapadá. Chlapec, ktorého v škole šikanujú a ktorý začne počuť vo svojej izbe zvláštne zvuky, tajomní rodičia aj strašidelný dom, v ktorom bývajú s ponuré atmosférou.
#Žiju (2020)
Zombie film, ktorý sa dejovo viac sústreďuje na prežitie jediného chalana v niekoľko poschodovom paneláku po prepuknutí infekcie. Trošku chýbalo opísať priebeh a vznik vírusu a pridať viac toho hororového. Zombíci vizuálne super a aj niektoré scény avšak celkovo to podľa mňa pôsobilo ako survival drama alebo thriller nie horor.