Recenzie (120)
Oppenheimer (2023)
Herecky skvelé, prostredie a námet výborný avšak je to veľmi nudné a zdĺhavé. Prelínanie časových úsekov zbožňujem ale tu bol proces vyšetrovania úplne zbytočný a celkovo len predialógovaný aj keď bol pekne čiernobielo rozlíšený.
Pašerák (2018)
Clint je výborný herec a ešte lepší režisér. Jeho herecké výkony sú prirodzené a presvedčivé a ani v Pašerákovi nesklamal. V pohodovom tempe tejto krimi drámy doháňa čo zanedbal ako manžel a otec a so svojou naivitou skončí ako pašerák drog.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Tu platí pravidlo, že prvú časť druhá neprekoná. Tvorcovia toho dosť kopírovali, dejovo neprekvapilo, graficky sklamalo.
Vtáci sťahováci (2023)
Veľmi podarený dobrodružný a aj jemne vtipný animák vhodný pre celú rodinu. Konečne bez spevu, bez trápneho humoru a s peknou animáciou.
Deň vďakyvzdania (2023)
Podarené úvodné krvavé šialenstvo v obchodnom centre inak taká slasherovská klasika.
Rím (2005) (seriál)
Seriál o budovaní Ríma a boj o jeho ovládnutie všetkými možnými spôsobmi. Dve série avšak niektoré časti miestami zostrihané a celkovo pôsobili ako neukončené. Druhá séria svižnejšia a napínavejšia.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Jednoznačne skvost medzi podobnými žánrami. Osudom skúšaná a s rodinnou tragédiou nevyrovnaná detektívka v podaní skvelej Kate, ktorá sa popri vlastných problémoch potrápi s vyšetrovaním vraždy mladého dievčaťa.
Mayday (2023)
Taká rýchla akčná jednohubka.
Posledný bohatier (2017)
Taká pekná, pohodová a mierne vtipná fantasy rozprávka.
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
O niečo slabšie a ešte menej uveriteľné ako jednotka. Prehnané scény so Stathamom ma vlastne ani neprekvapili.