Recenzie (51)
Nikdy nehovor nikdy (2023)
Pohodový film s předvídatelným dějem. Podívanou okořenil úžasný Tomáš Maštalír.
Můžem i s mužem (2023)
No, mě to pobavilo. Místy dobré hlášky.
Mastičkář (2023)
Nádherný Polský film, kterému vůbec nic nechybělo. Jen mi chybí, a to hvězdičky pro hodnocení. 5 kousků je málo.
Ostrov (2023)
No proč ne. Je to taková milá pohádka. Bez záludností.
Ruce v záruce (2022) (TV film)
Celé to stojí na Aničce. Bez ní by to byla jedna hvězda. S ní dávám čtyři hvězdy.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Je to přesně tak, jak píše EvilPhoEniX . Do poslední chvíle nevím, na čem jsem. Místy si připadám jako ten schizofrenik. No a ten konec...!
Mimoriadna udalosť (2022)
Tak to mě fakt pobavilo. Dost dobré hlášky :-) "Krizový štáb zasedá nonstop, někde i déle." "Udělela jsem, co by udělal každý, nemyslela jsem." Více zde.
Úkaz (2006)
Ale jo, pobavilo. Je to taková Popelka naruby. Princezna v bílem kožichu si namlouvá Popelucha. Holt jsme ve 21. století a ty role se nám nějak zpřeházely. No proč ne.
Medicína (2014)
Rozjezd pomalejší, ale nakonec dost pobavilo. Taková Švédská Jsem božska.
Hledání nekonečna (2022)
Prostě víme, že nic nevíme. Co s tím uděláme?