Recenzie (223)
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Nadprůměrný thriller, místy zábavný místy velmi napínavý. Chápu, že z něho bylo americké publikum nadšené, ale já bych mu i přes moje pozitivní hodnocení Oscara nedala, protože v roce 2012 určitě vznikly i lepší filmy. 80% P.S.: A těším se na další film, který bude B. Affleck režírovat.
Utopia (2013) (seriál)
Krásně vybarvený zábavný konspirační seriál 75%
Vedľajšie účinky (2013)
Po dlouhé době velmi dobrý thriller/krimi, který jsem si opravdu užila. Výborné herecké výkony (hlavně dvojice Law a Mara) a atmosféra. S čím jsem měla trochu problém je fakt, že se film nepoměrně dlouho věnuje první části příběhu (Mara v depresi a následující čin) a na konečné rozuzlení nám pak nezbývá příliš mnoho času (kdyby film protáhli na dvě hodiny s tím, že by konec tolik neuspíšili, tak by výsledek byl lepší a ucelenější). 75%
Carnage (2011)
Příjemná konverzačka, která pravděpodobně lépe vynikne na divadelních prknech, ale ani filmové plátno/obrazovka jí rozhodně neškodí. Vynikající čtveřice (pro mě asi nejlepší Ch. Waltz) a výborný scénář. 80%
Chaplin (1992)
Jeden z nejlepších životopisných filmů, které jsem viděla. Výborný R. Downey Jr. a každopádně si musím doplnit filmové vzdělání o tvorbu Ch. Chaplina.
Elvis a Anabelle (2007)
Tak trochu jiná romance z americké nezávislé produkce se snovou atmosférou, sympatickou hlavní dvojicí a výborným J, Mantegnatem ve vedlejší roli.
Elling (2001)
Milá příjemná norská komedie o dvojici bývalých chovanců psychiatrického ústavu, která je plná úsměvných momentů při adaptaci této dvojice na normální život a na činnosti, které nám přijdou naprosto normální (telefonování, nakupování). Hlavní dvojici výborně doplňují jejich noví přátele. Celkově jsem se příjemně pobavila. 75%
Děti nosí Santa Claus (1999)
Výborná švédská komedie, která člověka příjemně naladí na Vánoce. Sice mi chvíli trvalo než kdo je s kým ženatý, koho jsou jaké děti, ale postupně se to docela vyjasnilo a já se celou dobu velmi bavila při sledování této zvláštní rodinné sešlosti, při které vyjdou najevo zajímavé věci. 80%
Návrat Temného rytiera (2012)
Výborné zakončení ještě lepší trilogie. Mělo to svoje chybky (po scénáristické stránce) a popravdě bych se obešla bez některých akčních scén a upřednostnila ty komornější scény, ve kterých vyniknout herecké schopnosti všech zúčastněných, ale to jsou jenom detaily, které rozhodně nezkazí dojem z tohoto filmu, u kterého jsem se ani přes dlouhou stopáž ani chvilku nenudila ,takže 5 hvězdiček si tento film, stejně jako celá trilogie zaslouží. 90%
Silk (2011) (seriál)
Další z vynikajících britských seriálů, tento z právnického prostředí. Chvíli mi trvalo než jsem se zorientovala ve specifikách britského právního systému (např. mě docela překvapilo, že advokáti vystupují i jako státní zástupci u nás). V obou řadách můžeme sledovat činnosti celé kanceláře a především advokátů Marthy a Cliva a vedoucího kanceláře Billyho, jejichž vzájemné vztahy jsou v některých případech stejně zajímavé jako samotné případy, které řeší a jenž jsou příjemně různorodé. Obě zatím odvysílané řady si udržují vysokou kvalitu a nemůžu říct, která se mi líbila. Každopádně doufám, že se dočkáme i třetí série (a popř. dalších).