Recenzie (117)
V zajatí démonov 2 (2016)
Tak ako som niekedy nemal rád subžáner hororu paranormal / possession ako taký, tak sa postupom času pre mňa stalo pokračovanie Conjuring jedným z najočakávanejších filmov roka 2016. Vďaka dobrým výkonom postáv a samozrejme dobrému výkonu režiséra ide o film, ktorý zaujme nielen hororového fanúšika. Všetkému dodáva napätie skvelá kamera - dlhšie zábery, hranie sa s priestorom a celkovo vidíme iba to čo dovoľuje. 60%
Jazero smrti (2008)
Exploitation, ktorý trýzni hlavnú dvojicu rovnako ako divákov. Násilie tu predstavuje bohapustú zábavu odrostlejších detí, o ktorých rodičia predstavujú záujem, až keď sa schyľuje k ich ohrozeniu. Hlavne, že sa decká hrajú vonku, je jedno akým spôsobom.. Človeka potom neprekvapí, keď vidí podobné obrazy aj v realite, kde sa nedorastenci odchovaní kadečím hrajú s nožmi.. Brutálna, drsná a napínavá jazda, ktorá končí až (ne)prekvapivým vyústením. Vo svojej kategórii film nemajúci obdoby. Jednoduchý, no krutú pravdu ukrývajúci film. Sila. 85%
Ničomníci (1995)
Lawrence a Smith, duo ukecaných a uhádaných policajtov, mi celkom sadlo. Avšak niečo tomu chýbalo, ale ako debut Baya dobré a rozhodne stojí zato pozrieť si túto akčnú komédiu. 65%
Grimsby (2016)
Bratia Nobby a Seb toho prežijú viac než by sa na prvý pohľad zdalo. Typický Cohen s typickými nechutnými scénami, ktoré rozhodne nesadnú každému. Aj keď sa nejedná o najlepší Cohenov počin, no aj tak som sa príjemne zasmial a pobavil. 65%
Tvárou v tvár (1997)
Jeden z najlepších akčných filmov a najlepší z tých, ktoré John Woo stvoril už za hranicami Číny. Skvost s typickým rukopisom a črtami pohltí atmosférou a nepustí. Všetko vďaka zámene tvárí a neskôr aj identity medzi hlavnými postavami. 85%
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Ako hororová komédia je to určite jedna z tých lepších. Traja skauti, jedna servírka a jeden neodbytný vedúci, k tomu desiatky (ne)mŕtvych, kosačka (tentokrát strunová), množstvo vtipných scén a nakoniec ešte vydarené gore. Niekedy možno trocha predvídateľné, ale ako fanúšik tohto podžánru rozhodne odporúčam všetkým ostatným. 60%
Ant-Man (2015)
Príjemné prekvapenie. Trailer veľmi nezaujal a celkovo pôsobil nezaujímavo. Avšak po zhliadnutí musím uznať, že to nenudilo, ale naopak zaujalo a pobavilo. 65%
Deadpool (2016)
Hoci ide o zábavu už od perfektných úvodných titulkov, a rola Deadpoola je pre Ryana Reynoldsa ako stvorená, kďe vďaka R ide o brutálnu jazdu plnú krvi, hlášok a narážok, po dlhšej dobe však prezreje. Surprise, this is a different kind of superhero story. 70%
Neľútostný súboj (1995)
Úžasný film s úžasnou hudbou, úžasnou shootout scénou uprostred a s úžasným záverom. A samozrejme s úžasnými hereckými výkonmi. I say what I mean, and I do what I say. 95%
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Vcelku vydarený film podľa skutočných udalostí, kde po nudnom začiatku nasleduje akcia plná guliek a výbuchov. Film ani neprekvapil, ale ani nesklamal. 60%