Posledné recenzie (17)
Unesený let (2023) (seriál)
Kazdou castou je to lepsie a lepsie, napatie a vkuse sa nieco deje, nema to mrtve chvile. Urcite sa najdu niektore nelogicke veci a trosku otvoreny koniec zamrzel. Osobne si neviem predstavit dalsiu seriu, i ked to, co sa odohralo na zemi nie je vobec uzavrete, ale asi to tak ma byt. Nuz nechajme sa prekvapit s cim tvorcovia od Apple pridu :)
Hovor so mnou! (2023)
Namet filmu celkom fajn, osobne mi tam velmi nesadlo to teenegarske prostredie a hlavna postava tiez. 2/5 max 3/5. S horormi je to poslednu dekadu dost bieda a toto rozhodne latku nezvysilo.
Bod varu (2021)
"Fajne mas, v teple robis, najes sa." Nuz, v tomto filme krasne nahliadneme do kuchyne a ochutname kucharske remeslo, ktore nam odhali ako to v tomto biznise chodi. Herecke vykony TOP, dlho som nevidel takto dobry film. Perfektne natocene na jeden zaber, taketo filmy mam rad.