Recenzie (17)
Zaklínač (2019) (seriál)
Někdy jsou dialogy tak špatné a hloupé, až se stávají zábavnými (Gerald of "hmmms and fucks"). Celkovému vizuálu ubírá špatně zpracované CGI. Zároveň jakožto nečtenáři, ale hráči her se značným časem stráveným na Wiki mi prostě nejde přes srdce zpracování určitých postav a výběr jejich herců (dost bolí Triss, která není sexy zrzkou)
Tate no júša no nariagari (2018) (seriál)
I přesto, že jsem velkým zastáncem toho, že film by se neměl hodnotit podle knižní předlohy a stejně anime by se nemělo hodnotit podle mangy, ale tady si to prostě nemůžu odpustit. V manze celý příběh šlape o něco lépe a atmosféra je poněkud temnější, což z toho dělalo přívětivý seinen kousek. V anime se bohužel dostáváme do odlehčené problematiky a tak trochu shounen světa, což mi připada jako obrovská škoda, proto tedy ta mě 7/10
Prezident Blaník (2018)
Pocházím z malého města s starým kinosálem a pravidelně toto kino navštevuji, kde průměrná účast bude 5-10 návštěvníků. Dnes večer bylo kino ze 2/3 plné, což znamená cca 150-200 lidí. Dnes večer v kině nebylo momentu, kdy by nešel slyšet smích. Tonda Blatík zaslouží veškerý respekt a podle mého názoru patří na špici české kinematografie moderní éry.
Chlapi neplačú (2017)
Silný a velmi dobře natočený film. V podstatě nelze nic vytknout. Každou minutu filmu se díky paradnímu střihu a režii udržuje napětí a emoce jdou cítit z každého hereckého výkonu.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Řekněme, že v příběhu to mělo své mouchy, ale boha ten soundtrack!
Američtí bohové - Git Gone (2017) (epizóda)
S touto epizodou mám menší problém... už od třetí epizody čekám, co dál a oni jen ukážou, co se do toho napínavého okamžiku dělo z jiného úhlu. FML
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Bylo to rychle, bylo to barevné, bylo to akční a hlavně to bylo místy i poněkud zábavné (především postava Draxe). V kině jsem měl pocit jako kdybych se díval na skvěle provedený animák, kde jen na oko hrají i živí herci. Avšak trochu mi zde chybělo nějaké hrdinství a napětí, to přišlo především až v poslední čtvrtině filmu, což na komiksovku není mnoho.
Atlas mrakov (2012)
Na poprvé by se dalo říct, že jsem u filmu spíše trpěl, na podruhé ještě víc
Tanečná akadémia (2010) (seriál)
Meh
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Takoví malí x-mani ve stylu Tima Burtona. Navíc si poslední dobou užívám každou roli Samuel L Jacksona proto za mě 9/10