Posledné recenzie (17)
Zaklínač (2019) (seriál)
Někdy jsou dialogy tak špatné a hloupé, až se stávají zábavnými (Gerald of "hmmms and fucks"). Celkovému vizuálu ubírá špatně zpracované CGI. Zároveň jakožto nečtenáři, ale hráči her se značným časem stráveným na Wiki mi prostě nejde přes srdce zpracování určitých postav a výběr jejich herců (dost bolí Triss, která není sexy zrzkou)
Tate no júša no nariagari (2018) (seriál)
I přesto, že jsem velkým zastáncem toho, že film by se neměl hodnotit podle knižní předlohy a stejně anime by se nemělo hodnotit podle mangy, ale tady si to prostě nemůžu odpustit. V manze celý příběh šlape o něco lépe a atmosféra je poněkud temnější, což z toho dělalo přívětivý seinen kousek. V anime se bohužel dostáváme do odlehčené problematiky a tak trochu shounen světa, což mi připada jako obrovská škoda, proto tedy ta mě 7/10
Prezident Blaník (2018)
Pocházím z malého města s starým kinosálem a pravidelně toto kino navštevuji, kde průměrná účast bude 5-10 návštěvníků. Dnes večer bylo kino ze 2/3 plné, což znamená cca 150-200 lidí. Dnes večer v kině nebylo momentu, kdy by nešel slyšet smích. Tonda Blatík zaslouží veškerý respekt a podle mého názoru patří na špici české kinematografie moderní éry.