Recenzie (17)
Lovci stínů: Nástroje smrti (2016) (seriál)
Asi stejně příjemný seriál jako bodnutí drátem do oka.
Semestr (2016) (seriál)
Zajímavý projekt, který se však stane otravným dřív než se nadějete. Celkové zpracování je velmi kreativní, a tak hodnotím kladně 6/10
Supergirl (2015) (seriál)
Jako fanda komiksů a co dokonce DC universa se necítím jako cílová skupina. Tvurci jako by se snažili narvat do seriálu tak moc kýče, co to jde. Vzniká tak superhdinský mišmaš který fakt vidět nepotřebuji.
Šiesty zmysel (1999)
Na tento film musí být člověk v určité náladě, ta má byla v době shlédnutí trochu černější a bavil jsem se na pasáží, u kterých byli jini zaskočeni. Na prožitku mi to však neubralo, ba naopak přidalo. Proto zasloužené 4 hvězdy.
Paul (2011)
Nebylo to tak špatné , ale ani tak dobré.
Prvý kontakt (2016)
Popravdě bych filmu dal tak 4,5/5 což se zaokrouhlí nahoru. Avšak ten půl bod, který chybí k pseudo dokonalosti je to, že tento film už nechci vidět podruhé, protože stejný dojem a zážitek, který zanechal, by se už nemusel opakovat.
Traja bratia (2014)
Ve zkratce: Tři pedobratři.