Posledné recenzie (27)
Sedem (1995)
Vynikající film, který se mi opravdu vryl do paměti hned po prvním zhlédnutí. Popis geniálního zločince je absolutně dokonalý - byť přímo jeho osobnosti nebyla věnována příliš velká část filmu. A závěr byl naprosto strhující, zůstal jsem trčet v pohovce jako připíchnutý.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Bohužel, některé momenty byly opravdu nezajímavé, nicméně ve druhé polovině s postupným vygradováním příběhu jsem na ty okamžiky už ani nepomyslel. Závěr mě naprosto dostal. 90%
Zelená míľa (1999)
Příběh pěkný, ale místy mi to přišlo natolik zdlouhavé, že jsem nudou nebyl schopen zhlédnout film naráz. V podstatě se po celou dobu nedělo nic, co by mě nezanechalo emocionálně naprosto chladného.