Recenzie (1 362)
Muži v práci (1990)
Klasicka, nenarocna, devadesatkova komedie... A mi oblibeni bratri spolu v jednom filmu... 22/3/2024 65%
Americký ninja (1985)
Zlaty devadesatky. Moje mladi, bezstarostnost a haldy xkrat prekopirovanych videokazet. Videl jsem to tolikrat, a i ted po vic jak 30ti lezech jsem se bavil... 20/3/2024 70%
Honba na čarodejnice (2011)
Docela fajn pohadka. Triky fajn, obsazeni fajn, logika sem nepatri a vizialne taky moc hezky... 19/3/2024 68%
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (séria)
Vazne super. 19/3/2024 87%
Dostaň ho tam! (2010)
No Parba ve Vegas to neni, ale presto dobra, svizna komedie. Bavil jsem se... 13/3/2024 67%
Des (2020) (seriál)
Dobre zpracovany pribeh o odporne zrude. 15/2/2024 77%
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Tohle se vazne povedlo. A ta realita tomu jeste dava korunu. Skoda jen toho rychleho konce. Jeden dil, venovany tomu padu bych si jeste uzil. 11/3/2024 82%
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizóda)
Nezaraditelny, ale tak tak moc hezky pribeh + nadherna Garfunkelova pisen. 8/3/2024 90%
Cadillac Records (2008)
Tohle je presne film, a jasne ze je to predevsim kvuli muzice, co hycka a objima moje srdce i dusi v naruci.... nadhera... 7/3/2024 94%
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
50 let miluju film, a myslim, ze muzu mluvit o zavislosti. Do kina jsem chodil i 2x denne. To jeste v te dobe ale nebyla tak luxusni zalezitost. Miluju filmy ruznych zanru a snazim se z kazdeho vybirat to nej...a pak se vzit do pribehu a zazit si to dobrodruzstvi. A diky tomu obcss vypluje neco jako tento film. Nadherna filmarina. Skvele natocenej a zahranej pribeh podle vybornyho scenare, paradni obsazeni k tomu. Co vic si prat. 5/3/2024 94%