Recenzie (1 346)
Bum (1979)
Asi si jako lidstvo ani nic jineho nezaslouzime...
Poklad pana Arna (1967)
Smutny, tragicky pribeh...
Angry Birds vo filme (2016)
Ta hra mi zkratila spoustu casu v ruznych cekarnach apod. A vazne me pobavilo jakou spoustu detailu a foru ze hry ve filmu pouzili. Plus dalsi forky navic... 10/4/2024 73%
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Pohadka plna otrepanych klise, nehereckych vykonu, pruhledneho scenare, ale taky skvele muziky a vazne dobrych tanecnich cisel. Plus slejvak na efekt... 10/4/2024 60%
Drž se (2022) (seriál)
Neni to spatna krimi. A libil se mi hodne finalni monolog. Jako tatovi mi to mluvilo ze srdce... 9/4/2024 65%
Halloween: H20 (1998)
Jedno z tech lepsich, i kdyz jednodussich pokracovani. Skoda ze si neodpusti klise jako hledani spravneho klice nebo nestartujici auto. Jinak fajn finale... 8/4/2024 65%
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
No slusne "pokracovani" to je. Dostal jsem vseho vice nez dost. Spousta krve, nasili, nechutnosti, blikacich zarivek, podzemnich garazi, motorovou pilu, drticku a nekolik romantickych lekacek... To vse jeste umocneno tim ze jde i o maly dite... 6/4/2024 66%
Barbie (2023)
Prekvapive vtipna komedie s nezbytnym poucenim. Fajn hudba a super vytvarna stranka. Obvzlast me potesil hystericky prehravajici Ken... 4/4/2024 66%
Pokrevní bratři (2008)
Příběh se trochu vleče líný, letním tempem až ke svému neveselemu finále. Přesto mě ani chvíli nenudí... 2/4/2024 63%
Antarktida - Série 2 (2022) (séria)
Obě rady mají super rozuzlení... 2/4/2024 71%