Obľúbené filmy (10)
Okno do dvora (1954)
Maltézsky sokol (1941)
Nikto ma nemá rád (1959)
Vlani v Marienbade (1961)
Krstný otec (1972)
Mechanický pomaranč (1971)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Môj strýko (1958)
Nejkrásnější film, co jsem kdy viděl a jemuž mohou konkurovat jen Prázdniny pana Hulota a Playtime... Každou vteřinu filmu hltám očima, ušima i srdcem. Přál bych si žít v té době v té čtvrti.
Playtime (1967)
Nejgeniálnější film v dějinách kinematografie, v němž jsou všechny postavy hlavními, v němž se děj odehrává na všech místech mizanscény a v němž každý i sebemenší zvuk hraje klíčovou roli. Bez aktivní spoluúčasti a maximální pozornosti diváka nelze genialitu filmu docenit. Úžasně zvládnutá choreografie neskutečného množství osob. Ač postavy hovoří různými jazyky, vyřčená slova není třeba překládat, film je plně srozumitelný i bez rozumění dialogům. Hodinová scéna z restaurace doslova strhává neuvěřitelným tempem jazzového doprovodu a vlnících se postav. Tati do filmu vrazil nejen všechen svůj majetek, ale především v plné míře svoji nedostižnou genialitu.