Recenzie (431)
Spravodlivosť pre moju dcéru (2016)
Veľmi kvalitne stvárnené
Gentlemani (2024) (seriál)
Prijemne obsadenie no utlmene pomerne trapnym zaverom. Za rušivý element považujem sprevádzajúcu hudbu a nevyhodu od počiatku a sice nevyhnutnym porovnanim
Pohľady zhora: Montana zhora (2020) (TV film)
Prijemný prísun informácií s plynulým, podrobným zobrazovaním aktuálnej podoby opisovaných miest.
Narodený 4. júla (1989)
Veľmi kvalitný film s jasným posolstvom. Také by kvavitné filmy mali byť. Nepatetickým spôsobom vypovedať myšlienku.
Totem (2017)
Atmosféra a rozpoznateľnosť navzájom výrazne odlišných postáv je značná. Veľká škoda hektického a nelineárneho spracovania.
A máme, čo sme chceli (2023)
Jedinečná príležitosť ako si ukázať zložitosť danej doby. Herecké výkony nadpriemer a konečne niečo s pridanou hodnotou v našich končinách.
Čas nádejí (2024) (seriál)
Asi najlepší slovenský seriál aký som zhliadol. Realita osudov na Slovensku počas chorých režimov. Žiadny šťastný koniec sa nedostavil. Maličké mínus je málo citlivo spracované časové posuny.
Princezná a pisár (2014) (TV film)
Milá rozprávka s príjemným spracovaním a vhodným obsadením.
Šialená noc (2022)
Konečne aspoň trochu iný dej než som na začiatku čakal. Svieže vianočné pohladenie.
Na hrane prežitia (2020)
Solídne mena, solídne spracovanie ale záver si pýtal viac než eventuálne okno pre ďalšiu časť.