Recenzie (18)
WTF: Welmi Trapné Ftipy (2023) (relácia)
No nevím jsou věci, z kterých by se legrace dělat neměla a tohle mi přijde přes čáru. I když musím uznat, že na pořadu je vidět, že to není odbyté jako jiné pořady.
Román pre pokročilých (2019)
No to je slušný fejk, myslel jsem, že uvidím něco jiného, ale tohle je absolutní hrůza zabalená do úspěšného názvu.
Pat & Mat: Zimné dobrodružstvá (2018)
Tento film je zatím jednoznačně nejlepší a to hned z několika důvodů. První - humor a legrace, prostě funguje. Pro dospělé i děti. Není to jen samé bumbác atd.. Ale mnoho nás dospělých se v tom najde a nebo vidí své sousedy přátele. Tedy zábava jak pro děti tak rodiče a teď nemyslím nostalgickou zábavu, ale opravdovou aktuální. Druhý - příběhy mají vždy nápad a pravou kutilskou pointu, takový návrat k nejlepším kořenům. Třetí - hodina je pro tento film vzhledem k nejmenším divákům přesně akorát.
Keď draka bolí hlava (2018)
Ti co nadávají na Trošku by měli vidět tento film. I pohádka může klesnou dost hluboko ale hloubky filmu Teambuilding pna Nováka to nedosahuje tak proto jedna hvězda.
Teambuilding (2018)
Byl jsem na premiéře. Díky tomu jsem se v půlce nesebral a neodešel a na druhou stranu jsem rád, že jsem za to nedal ani korunu.
Dve nevesty a jedna svatba (2018)
V kině nás bylo 8 po tom co odešli dva páry, přítelkyně, do mě šťouchla ať jako jdeme. Hrdě jsem vytrval, byl to totiž její nápad na to jít. Aspoň si to vytrpěla až do konce a nebude mít zase nápad jít na takovouhle kravinu. Ale, teď k filmu je to velmi a velmi slabé, herci hrají sotva seriálový standard a režie neví kudy kam. Prostě průser.
Pepík (2018)
A je tu další filmová katastrofa. Bohužel tento film nezachrání ani Suchánek ani Kohák a nezachránil by ho ani Rudolf Hrušinský. Kde není režie, není scénář a přítomnost herců není podstata toho, že z toho je nutně film. Tomu filmu chybí úplně všechno co film dělá filmem. Měl jsem pocit, že to je nějaký druh skryté kamery, že pak přijde na pódium někdo kdo řekne." Jé to je skrytá kamera my jsme chtěli zkusit jestli to vydržíte až do konce. Jste opravdu otrlí proto v salonku máte chlebíčky a 2 deci". Bohužel nic takového co by to vysvětlil, zůstalo to v rovině blbého filmu. Jedna hvězda patří hercům, které prosím nechoďte do každé kraviny a na režiséra Nováka bych si jako herce dal fakt majzla.
Denník rušňovodiča (2016)
Je to boží. Přesně komedie, která má všechny esence humoru ironii, laskavý humor, černý humor a to je tam namixováno v tom správném poměru. Úžasná kamera, krásné dekorace, vypointovaný příběh a v neposlední řadě perfektní herecký výkon. Jediné povzdechnutí - Proč něco takového nevznikne sakra u nás ? moc dobré.
Manžel na hodinu (2016)
Tak to je superprůser, vůbec nerozumím tomu proč takovéhle pokračování vzniklo. Tam není žádný děj !! Už jednou jeté fóry, co to je ???!! Spáčilová tomu dala 25%, s tím fakt nemůžu souhlasit to nemá ani 10%. Já to nechápu jak stejný režisér muže na Hodinového manžela navázat něčím takovýmhle. Recenze Spáčilová http://kultura.zpravy.idnes.cz/manzel-na-hodinu-recenze-08o-/filmvideo.aspx?c=A161222_102046_filmvideo_ts
Zničení láskou (2016)
Naprosto hlavního hrdinu chápu. Klobouk dolu jak je to natočené, nesklouzává to k žádné romanci nebo patosu, je to příběh který jede a baví.