Recenzie (387)
Winnetou - Posledný výstrel (1965)
"Jiracillové jsou zloději koní. A kdo pije ohnivou vodu, nedrží sliby!"
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Restart se povedl, tak pojďmě u toho zkusit vydojit, co se dá, že?!? Neskutečně hloupý pokus o velkofilm.
Haló, haló! - Výbušné svíčky (1991) (epizóda)
Rumba koule! :-)
Cesta do praveku (1955)
Jeden z nejkrásnějších klenotů českého filmu. To rozhodně není jen nějaká nostalgie.
Hudson Hawk (1991)
Někdy v 15 letech se mi to líbilo, nyní po 25 letech musím konstatovat, že to je ztřeštěný maglajz, který sám neví, čím chce vlastně být. Výpravná, avšak plytká blbost, která není příliš vtipná.
Akty X - Návrat (2016) (séria)
Velmi nevyrovnaný návrat legendy, nakonec nejlepší je humorný příšerodlak.
Akty X - Môj boj III (2018) (epizóda)
Po velmi rozpačité 10. sérii to konečně začíná dostávat grády :-)
Archanjel: Kliatba červeného tajomstva (2005) (TV film)
Knížka je lepší, ale stejně je film originální fantazií. Námět je z roku 1998, kdy to ještě v Rusku chvílemi vypadalo na návrat bolševiků po deziluzi z Jelcinovy "demokracie". Ale těžko říct, jestli je to s Vladimirem Vladimirovičem lepší :-)
Kellyho hrdinové (1970)
Dnes už je to směšné. Neviděl jsem to nikdy jako děcko, takže žádná nostalgie, válečný film to není a bohužel ani příliš vtipný. Asi to mělo ulehčit americkým vojákům jejich pekelný úděl ve Vietnamu, ale to je asi tak všechno.
Teória veľkého tresku - The Good Guy Fluctuation (2011) (epizóda)
Jeden z nejlepších dílů vůbec :-)