Recenzie (387)
Akty X - Triangle (1998) (epizóda)
Jedny z nejlepších epizod jsou ty trochu sebeparodické, plné originální nadsázky. Tahle to jen potvrzuje :-)
Akty X - Sanguinarium (1996) (epizóda)
"Sestro, pacient už je hotov"aneb další skvělý krvák
Akty X - Jose Chung's 'From Outer Space' (1996) (epizóda)
Tenhle díl vysvětluje všechno :-)
Akty X - War of the Coprophages (1996) (epizóda)
Další lahůdka z 3. série, opět s notnou dávkou nadsázky :-)
Akty X - 2Shy (1995) (epizóda)
"Já nebudu přihlížet, budu tu pitvu provádět." V tomhle díle je Gillian Anderson mimořádně k nakousnutí :-) O muži, který jen tišil svůj hlad.
Akty X - Clyde Bruckman's Final Repose (1995) (epizóda)
Jedna z nejlepších epizod a to právě díky tomu, že je plná humorné nadsázky :-)
James Bond: Dnes neumieraj (2002)
Poslední Bond "starého typu", tj. ještě s technickými vychytávkami, praštěným plánem na ovládnutí světa psychotickým geniálním arogantním padouchem a notnou dávkou sebeparodické nadsázky. Ale už se tu řada atributů opakuje, některé potěší (hrozny na klinice :-)), zatímco jiné už spíš nudí. Stal se z toho spíš takový americký akčňák a navíc je to jak české filmy = plné product placementu.
Joker (2019)
Oh no. I forgot to punch out. První polovina je skvělá - a ta druhá ji neničí jako např. Bezva finta (viz Douglasův komentář, nevím, proč mě napadla zrovna tahle asociace). Můj hlavní dojem z filmu: Těžko říct, kde začíná duševní choroba a kde končí realita. Okolnostmi vynucená potřeba se prostě smát, aby se člověk nezbláznil z šíleného chování zkažené společnosti. Jedno je jasné – film není oslavou, nýbrž odsouzením násilí. A zároveň ukazuje letitou a hořkou zkušenost, že zlo plodí zlo. Přes rok jsem odmítal to vidět kvůli všemu humbuku kolem a vidím, že jsem chybil. Že to není žádný komiksový trikový spektákl. Že to není jen další bezduchá hollywoodská slátanina o pomstě. Celou dobu jsem osciloval mezi smíchem, chutí skočit si do zdi a chutí rozbít všem držku. Ironie odpadávající po ingotech, stříkající po hektolitrech. Dlouho jsem neviděl tak dokonale poskládaný a současně znepokojivý film. No, snad to po sobě někdy po příští projekci přepíšu do něčeho smysluplnějšího. Don‘t forget to smile :-)
Drvivý dopad (1998)
Mám to stejně - Armageddon je sice kravina, ale zábávná. Tohle je - i přes papírově silné herecké obsazení - jen kravina.
Glass (2019)
Špatné to není, ale už to nemá tu hutnou atmosféru předchozích filmů. Strašně jsem si přál, aby co nejdřív zemřela odporně sebejistá psycho-patka-ložka „Dr. Ratchedová“ se svým přístupem „co se nehodí do jednoduché škatulky, eliminovat“. Rada na závěr – zavřou-li vás neoprávněně do blázince, spojte se s největším padouchem, ze kterého se cvokaři snaží udělat zeleninu.