Recenzie (692)
Caligula (1979)
Připouštím, že je to trochu kontroverznějšího pojetí antického Říma :-) Podobně jak u 120 dnů Sodomy- jedná se o výjimečný film. McDowell je skvělý, ale Peter O´Toole famózní. PS- Sloučení Brass Passolinni je chybné, pro oba dva má vyjádření sexuality jiný význam.
Sharpeova výzva (2006) (TV film)
Celá serie je parafrází na historii a tak trochu imbecilní Sharper nemůže nic změnit.
Konec básníků v Čechách (1993)
stejně jak se pomalu vystřízlivělo s porevoluční euforie, tak Šafránek střízlivý z romantických lásek. Klein chtěl, podle mě, poukázat na vývoj společnosti, kam se to po revoluci zvrtlo a to se mu povedlo dobře. Díl úsměvný a smutný, hodně smutný, zároveň.
Gladiátor (2000)
Mistrně natočená vykrádačka Pádu říše Římské.
Magnólia (1999)
Proč k tomuto úžasnému dílo lidé přirovnávají Crash?
Crash (2004)
Nebylo to špatné, ale Pánové, Oscara tomuhle? No to snad ne. Z nominovaných filmů byl určitě nejhorší.
Sicko (2007)
Moore je genius a pokud je pravda aspoň z desetiny to co nám prezentuje, .... Nechtěl bych ležet v nemocnici USA
Romanca X (1999)
Ach jo. Tenhle film je ve své podstatě jedinečný, ALE NEMÁM HO RÁD!!!!!
Chtíč (2002)
Ženský hezký, jinak o p......
Osudné následky (1989) (TV film)
Viděl jsem to tak před pěti šesti lety, ale ještě teď mi z toho běhá mráz po zádech.