Recenzie (692)
Vamos a matar, compañeros (1970)
Celkem šikovně pojeté téma mexiské revoluce zabalené do lehce ohraného akčního žánru. ... Přívlastky "geniální", "skvělý" atp. chválochvály bych k filmu nepojil.
Český žurnál - Život a smrť v Tanvalde (2013) (epizóda)
A autoři si řekli u píva: "Budem nestraně straní a nazvem to dokumentem".
Na striebornom glóbuse (1988)
Slovy nepopsatelné; formou mix Tarkovského a Felliniho.
Největší tankové bitvy (2010) (seriál)
Jeden z těch pěkně vypadajících dokumentů s minimem informací, maximem opakovávaných záběrů a převážně jednostraně preferovanými pamětník. Schválně si spočítejte prostor, který mají veteráni spojenci a dědci od wehrmachtu. Výjimkou je díl věnovaný Ludwigu Bauerovi (zde doporučuji přečíst si jeho paměti v němčině).
Bojovník (1965)
Takové přihlouplé :)
Lásky jednej plavovlásky (1965)
Jo to byla doba, kdy pan Forman válel.
Za plotom (2006)
Pustit bednu, vypnout mozek, čumět, bavit s, žrát popcorn a nemyslet.
Královské usínání (1974) (TV film)
Mladý Arazím v roli českého krále Přemysla Otakara II.
Útek (1972)
Pro mě je Peckipah Železný kříž, Divoká banda a Pat Garret a Billy Kid. Útěk není špatný. Úvodní sekvence a loupež udělaná formou montáže několika několika ohledů jsou geniální, jedny z nejlepších Packinpahových scén, podobně práce s brokovnicí na konci, ale co Sam neumí, je vztah muže a ženy, psychologie, dialogy a vzájemné jiskření charakterů mu skřípe.
Adamove jablká (2005)
Paráda!!! Lyricko-poetické vyprávění o životě, jeho možnostech, událostech a jednotlivcích v kole ubíhajícího dění. kdo může říct, jaký dopad bude mít jeho čin?