Recenzie (791)
Syupomaeniottdeon sanai (2008)
Tohle je opravdu roztomilej film a me moc potesil. Hlavne bych vyzvedl skvele a vtipne napady kdy filmari pasujou Supermanovy "nadprirozene schopnosti" do normalniho kazdodeniho zivota bez zazraku. Take scenar je vypilovany - vse do sebe logicky zapada, jen v zaveru tlaci rezije prilis na pilu. Hodne mi to pripominalo jine filmy (Kral Rybar treba) s tim, ze si tenhle Superman drzi stale svoji originalitu. No a hraje tam Jeon Ji-hyeon tak to jsem samozrejme ocenil.
Zelená míľa (1999)
Bezchybne... ano. Radeji hodne chyb a vice ducha. Vykoupení z věznice Shawshank je take dost stylizovany snimek, ale ma pro me o tolik mnoho vetsi charisma. Nadruhou stranu - Michael Clarke Duncan mi v zachranil uz asi dvakrat zivot tak RESPEKT !
Nae yeojachingureul sogae habnida (2004)
Na konec roku jsem si nadelil tuhle korejskou tezkou romantiku. Podtrhuji tezkou. Nebudu to nejak zvlast probirat, ale urcite tedy ne tak dokonale jako predesle My Sassy Girl a the Classic. Presto nejsem zklaman a i kdyz kolegove hodnotici tento film maji pravdu hlavne ohledne celkove tezkopadnosti stale se podle meho jedna o velice poutavy srdceryvny filmecek. Proste s Ji-hyeon je to platonika a to se neda jinak nez se nechat takhle unest ... 5 hvezd.
Bojovník (2001)
Paradni jizda, ktere na sem tam poletujici musce nesejde, protoze je tak naslapla! Jung Woo-sung je vynikajici.
Stopy v snehu (1997)
Ze je kniha lepsi ... ? S tim uz vas nebudu obtezovat. Skvele obsazeni.
Vrabčiak (2008)
Gansterka nikdy nebyla tak jimavou, hravou a usmevnou podivanou. Souboj kapsaru na konci je genialni.
Dlouhé loučení (1973)
Jestli je Dlouhe louceni nejakym atentatem pak, krome toho jak zde vyborne napsal kolega EdaS, je tento film atentatem na puvodni literarni predlohu Raymonda Chandlera. Ja se omlouvam, ale Louceni s Lennoxem je moje nejoblibenejsi detektivka, takze tohle jen tezko snasim. Vynikajici : Elliott Gould, ta coolova nalada zacatku sedmdesatek, muzika Johna Williamse, nekolik uchvatnych obrazovych kompozic ... to vse se ztraci jako v mlze a to diky scenari ktery se ridi zasadou "prepracovani jiz tak kvalitni predlohy za kazdou cenu". Nerozumim, ale dej filmu The Long goodbye ma s puvodni knihou jen malo spolecneho, (to samo osobe chyba neni, ale tentokrat opet bohuzel ano) a ke cti a slave mu to neni.
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Se vtipem, kultivovane a herecky vice nez dobre zvladnuty serial. Historie s nadhledem.
Wanted (2008)
Popina! Ale ten mladej skot me posledni dobou nejak nadchnul. James McAvoy nam bezesporu roste do zajimavych hereckych proporci. Asi ne kazdemu sedne Bekmambetovuv reziserky styl, ale me rozhodne neurazi.
Samotár (1987)
"...dvacet let Schneidre, dvacet let ... ." Ten zaver je bozi.